Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kick Boxing w Bielsku?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

budo_-tanatos-
  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Shakuras

Napisano Ponad rok temu

Kick Boxing w Bielsku?
Czy ktos wie o jakims klubie kick boxu w bielsku lub okolicach?? thx za info
  • 0

budo_wodnik szuwarek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1113 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Zachodnia Stolica Przemytu
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: Kick Boxing w Bielsku?
szkoła ronin...
wiem to od mojego kolesia z uniwerka..ma tu nick: jigoro..spytaj go...
ewentualnie ja spytam i info ci przesle..ok?!
rei i respect :)
ostatnio bielko dało czadu na mistrzostwacg ju-jitsu we wrocku słyszłąes o tym?!
  • 0

budo_wodnik szuwarek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1113 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Zachodnia Stolica Przemytu
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: Kick Boxing w Bielsku?
prowadzi kicka tam jarek wolny....
\a mój kumpel to wojtek stanek.moze kojarzysz ich?!
  • 0

budo_-tanatos-
  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Shakuras

Napisano Ponad rok temu

Re: Kick Boxing w Bielsku?
Sorka ze tak długo (2 miesiące 8) ) nie odpowiadałem, ale miąłem małe kłopoty z kompem. Dzięki za info. Jak mogę się skontaktować z nimi lub z tobą poza forum (np. tel., gg, tlen, itp.)[najlepiej przez komunikatory :) ]
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021 : 2022