KAŻDY CHCE ZROBIĆ... - A DLACZEGO ?!
Napisano Ponad rok temu
dawniej robilem drewniane atrapy nozy, i broni palnej (krotkiej i dluzszej) - czasem sie wzorowalem na broni autentycznej, a czasem tworzylem wlasna.. przeciez to do zabawy/treningu bylo...
to czy mi sie przydadza te wyroby nie jest az tak istotne - wytrzymalosc noza jest zalezna od konstrukcji i uzytych materialow, a ze jestem amatorem, to korzystam z materialow dostepnych w kazdym sklepie chemicznym i stolarskim... takze zbyt mocne to to nie bedzie.. nie mam tez mozliwosci hartowania.. wiec noza stricte surwiwalowego tez nie zrobie ale licze na to, ze podczas robienia tego typu sprzetu bede sie dobrze bawil..
i na ognisku pochwalic sie bedzie mozna
i koperte mozna czyms takim otworzyc.. moze przyjdzie czas na silniejsze konstrukcje..
to sa moje motywacje
a Wasze ?
jak skoncze swoj pierwszy noz to dostane bialy pas MASTERA OF STEELA ?! 9 KYU "MOS"? hehe moze jakas nazwa klubowa jak na razie to tylko wyczytalem "nożoroby"... jakies inne propozycje?
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
dosyc tej prywaty - nie bede zasmiecal topicu
Napisano Ponad rok temu
Noi powiedzcie czy to nie jest piekne
Napisano Ponad rok temu
Drugi jest taki że nie mam kasy na noże które mi się naprawdę podobają i spełniały by moje oczekiwania jako jedyny stały nóż (green beret, busse, +customy), przecież nie będę brał na wycieczkę zestawu . Wiem czego mi trzeba - noża 14-16 cm z piłką. Więc zrobię sam, będzię taniej i mam nadzieje równie dobrze Nad pochewką będę zastanawiał się później, narazie nie mam pomysłu - ale będzie istotnym elementem całości.
Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
a ja jestem bardziejA ja po prostu od lat jestem pierdolniety na punkcie nozy, nie wiem czemu
Napisano Ponad rok temu
a ja jestem bardziejA ja po prostu od lat jestem pierdolniety na punkcie nozy, nie wiem czemu
ozeszty....
NIEBOJA.
Napisano Ponad rok temu