Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trening ......... jak sie zmotywować


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

budo_hunterlove
  • Użytkownik
  • Pip
  • 24 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Dublin, Bialystok
  • Zainteresowania:Kyokushin

Napisano Ponad rok temu

Trening ......... jak sie zmotywować
Sztuki walki to moja mała pasja. Mam 21 lat i chociaż w tej dziedzinie jestem zupełnym laikiem, mimo wszystko czuje bliskość z tym związaną. Trenuje karate bardzo króciotko bo zaldwie 7 miesięcy. Bardzo mi sie to podoba ale mam problemy ze zmotywowaniem sie do chodzenia na treningi, zajecia odbywaja sie codziennie a ja sie pojawiam ostatnio tylko raz w tyg. Moze mieliście podobny przypadek ? Jak sobie z nim radziliście. A to że nie chodzę to sam sobie znajduję głupie powody np. że jestem zmęczony po pracy, albo że mam coś lepszego do roboty podczas gdy na prawdę zostaje w domu i ogladm tv..... :(
  • 0

budo_wnuk
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 537 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Re: Trening ......... jak sie zmotywować
Jeżeli nie chce ci się chodzić na treningi to zastanów się czy chcesz dalej trenować, a jeżeli tak to w jaki sposób. Jeżeli już po 7 miechach tak postępujesz, zresztą sam dobrze nie wiem bo czwiczę 8 miesięcy i nie miałem jeszcze takich problemów. (swoją drogą jakiego rodzaju masz pracę bardziej z biurkiem czy fizyczną bardziej :?: )
  • 0

budo_malta
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 898 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Trening ......... jak sie zmotywować