Skocz do zawartości

Zdjęcie

Maczeta

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

budo_uirapuru
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2966 postów
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Capoeira

Napisano Ponad rok temu

Maczeta
Hej. Na początku powiem, że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o tego typu sprzęt. Chciałbym kupić coś porządnego i taniego. Nic z wyższej półki, ale żebym miał pewność, że trochę przy mnie przeżyje. Otóż zaczynam kompletować sprzęt na 3 miesięczny survival w wakacje (dorwałem robotę jako opiekun ;) ) i z koniecznego sprzętu powinienem mieć coś takiego. Nie wiem na ile mi się przyda, no ale skoro już kupuję to fajnie mieć taką zabawkę ;) :D

krótko: trafiłem na coś takiego na allegro:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

mam na myśli tę drugą, z zieloną owijką. za 100 złotych - chyba niezła. może macie jakieś lepsze pomysły?
  • 0

budo_kkamill
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2163 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Maczeta
Kup se chlopie lepiej noz o dlugosci ostrza ok. 7" i powinno Ci to wystarczyc.
Muele tornado kupisz za niecale 200 PLN a jak chcesz cos naprawde porzadnego to polecam BK7.

KKamiLL
  • 0

budo_lord von banan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2917 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

• 0

budo_kobra
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 360 postów
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Muay Thai

Napisano Ponad rok temu

Hm, wygląda trochę jak Strider dla ubogich :) . Myśle ze lepiej wyjdziesz jak kupisz sobie Muele Tornado jak radzi KKamiLL. Do dżungli przecież chyba nie jedziesz. Poza tym miałem kiedyś taki toporek z serii brdzo przypominającej twoją maczetę i po niedługim czasie testowania go oplot rękojeści zaczął się sypać.
  • 0

budo_kooniu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 676 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu