Skocz do zawartości


Zdjęcie

Inayan Eskrima


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

budo_mateusz wilk
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 722 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wawa/Krakow/Paryz

Napisano Ponad rok temu

Inayan Eskrima
No wlasnie, od jakiegos czasu przygladam sie i interesuje FMA, zastanawiajac sie, czy nie zaczac trenowac jakiegos systemu (niedlugo skonczy mi sie "wyrok" nalozony przez lekarzy i bede mogl wrocic do treningow. :twisted: ) Moja uwage zwrocil fakt, ze w Paryzu dziala jedyna chyba w Europie szkola systemu Inayan Eskrima, i naucza tam jeden z jego spadkobiercow - Inayan Masirib Guro Emanuel Hart (mozliwe sa nawet prywatne lekcje). Moje pytanie brzmi, czy ktos z obecnych na forum zajmujacych sie FMA zetknal sie z tym systemem, a jesli tak, to jakie macie o nim opinie? Wezcie pod uwage, ze w FMA jestem raczej zielony jeszcze, generalnie pytam, bo nie wiem czy warto tam pojsc i na co zwracac uwage np. obserwujac trening.
Dzieki za odzew.
Acha, oto oficjalna strona stylu, moim zdaniem nieco uboga: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_krzyst
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1354 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Inayan Eskrima
Mateusz, poszukaj pod hasłem "Cadena de Mano" - system dość popularny jest, sporo szkół mają w Niemczech. Opis Cadeny znajdziesz na stronach Blade Brothers. Ja posiadam kasetę z Cadeną i jest to klasyczne, drillowato porzeźbione FMA. Strasznie skomplikowane rozwiązania, plątania, hubady, drille. Jak dla mnie rzeźba :)
Jeżeli chciałbyś obejrzeć kasetkę, to odezwij się na priv, jeżeli komuś nie pożyczyłem to dam do wglądu.

K.
  • 0

budo_martius
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4483 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Piastów / Wa-wa - EUROPA od ZAWSZE
  • Zainteresowania:JJ

Napisano Ponad rok temu

Re: Inayan Eskrima