Skocz do zawartości


Zdjęcie

Strach przed upadkiem - początkujący


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

budo_langus
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1155 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sanok
  • Zainteresowania:Judo

Napisano Ponad rok temu

Strach przed upadkiem - początkujący
Witam

Przypomnę że jestem początkującym adeptem tajemnych sztuk Judo (: Mam pytanie do doświadczonych ludzi. Jak można pokonać obezwładniający strach przez upadkiem po rzucie?
Są jeszcze jakieś metody wytrenowania upadków oprócz padów na "sucho"?
Pytam bo się boję strasznie spadać. Trener mówi że każdy tak ma na początku. Mieliście? Waże prawie 100 kg i czasami jak walnę o glebę to czuję: płuca, nerki, wątrobę, i jeszcze parę inncyh narządów jak się przemieszczają w środku (: Ćwiczę z partnerem który ma 190 cm - to po rzucie mam spory kawałek do podłogi (:

Pozdrowionka
  • 0

budo_motyllek
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 304 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Mega wieś zachodniopomorskiego :)

Napisano Ponad rok temu

Re: Strach przed upadkiem - początkujący
Hehe no faktycznie wysoko :)
Oczywiście pady na sucho no i... nie chce cie martwić ale jak nawięcej dać się rzucać :)
Fakt na początku to nic przyjemnego ale z czasem już będziesz wiedział
Przede wszystkim musisz pamiętac o 2 zasadniczych rzeczach jak już lecisz:

1. Wydech (nie bedą ci przeszkadzać narządy wewnętrzne ;) )
2. Amortyzacja ręką

I może poproś partnera żeby na początku nie rzucał tobą jak workiem tylkorobił to z wyczuciem i wolniej (przynajmniej do momentu aż przełamiesz swój strach)

Tyle ode mnie zaliczam się do początkujących więc mam jeszcze świeże doświadczenia z tymi "wędrującymi narządami wewnetrznymi" :)

Pozdrawiam :twisted:
  • 0

budo_^hast^
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3373 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sopot

Napisano Ponad rok temu

Re: Strach przed upadkiem - początkujący
Rady: