Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wejscie Smoka Po Polsku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

budo_vingdragon
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2334 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z chinskiej dzielnicy

Napisano Ponad rok temu

Wejscie Smoka Po Polsku

Maciej Kołodziejczyk, pomysłodawca polskiej wersji "Wejścia smoka", specjalnie dla Szortów opowiada o swojej przygodzie filmowej.

Szorty.pl: Kim są ludzie polskiego "Wejścia smoka"?

Maciej Kołodziejczyk: Ja to Maciej Kołodziejczyk, 35 lat, żonaty, córeczka Ola ma 4 lata. Z wykształcenia technik elektromechanik. Tak swoją drogą, zawsze chciałem na swoich drzwiach umieścić tabliczkę "tech. elektromech. z mat.". Na co dzień jestem informatykiem. Najbliższym moim współpracownikiem jest Grzesiek Tomczuk (operator). Ma zupełnego świra na punkcie biegania z kamerą. Oczywiście, im większa, tym lepiej. Od 11 lat kręci wesela, ale zawodowo zajmuje się... nitkami (mówi o sobie: "specjalista od nitek"), czyli - tłumacząc - z ojcem prowadzi firmę dziewiarską. Ma coś koło trzydziestki i jest kawalerem! Grzesiek jest bardzo słowny i za to go lubię, poza tym przystaje na wszystkie moje zwariowane pomysły, dzięki czemu niektóre z nich udaje mi się zrealizować. Prawdziwy kumpel.

Szorty.pl: A reszta? Chyba jest jakaś reszta?

Maciej Kołodziejczyk: Ostatnio dołączył do nas Bogdan, kolega Grześka. Pozostali to czterech chłopców z Białegostoku. Jeden z nich, Tomek, jest naszym choreografem walk, ponieważ spędził 19 lat na ćwiczeniu kung-fu.

Szorty.pl: Skąd pomysł na "Wejście smoka" i kto na niego wpadł?