Skocz do zawartości


Zdjęcie

ITF + WTF = ??????


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

budo_pawełek
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisano Ponad rok temu

ITF + WTF = ??????
Jeśli chodzi o mnie to trenuję ITF od kilku lat. Ostatnio zaciekawił mnie fakt iż są pomysły na ujednolicenie zasad walki sportowej w WTF i ITF, zeby zawodnicy z obu federacji mogli startować w igrzyskach olimpijskich.

Podajcie mi swoje pomysły jak to zrobić żeby obie strony nie czuły się pokrzywdzone....

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
  • 0

budo_owat
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Brave New World

Napisano Ponad rok temu

Re: ITF + WTF = ??????
zasady takie same jak w itf-ie z tym że walczy się w hogo :idea: :wink:
  • 0

budo_gizmo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2337 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Świdnik/Lublin

Napisano Ponad rok temu

Re: ITF + WTF = ??????
Dobre bokserskie rękawice, uderzenie ręką na głowę dozwolone, full-contact i punktacja jak w WTF. Chciałoby się jeszcze, żeby układy były dozwolone obydwu federacji. Ech, pomarzyć dobra rzecz.

Wariant drugi - robić zawody takie jak niemiecki Euro-Cup, czyli 2 systemy walki, a układy jedne i drugie w ramach jednej kategorii.


Pozdrówka

Gizmo
  • 0

budo_zyxwu
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 172 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Ciechanów

Napisano Ponad rok temu

Re: ITF + WTF = ??????
A jak z sędziowaniem przy układach Gizmo? Powiedzmy 2 sędziów z ITF, 2 z WTF i jeden głowny międzystylowy do zatwierdzania wyniku?
  • 0

budo_batonn
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Ciechanów

Napisano Ponad rok temu

Re: ITF + WTF = ??????
A ja bym zrobił tak : Wszystko jak w ITF a zmieniło by się tylko nazwę WTF :P Albo zrobić obie federacje na olimpiadzie :)
  • 0

budo_gizmo
  • Użytkownik