Skocz do zawartości

Zdjęcie

aikido, tai-chi czy kenjutsu?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

budo_beleza
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 97 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

aikido, tai-chi czy kenjutsu?
jestem calkowicie zielona jesli chodzi o wlake z mieczem, prosze mi wiec powiedziec, ktora ze sztuk walki uczy tylko walki z mieczem?? bo nie wiem czy dobzre mi sie wydaje ale np aikido i tai-chi mozna uprawiac tez bez broni, ale bardzo mozliwe ze mi sie zla wydaje, w sumie najabrdziej pasowaloby mi kenjutsu, ale tez do konca nie wiem jak to jest..
  • 0

budo_szczepan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: aikido, tai-chi czy kenjutsu?
Tak wlasciwie to tylko miecza uczy iaido. Samo kenjutsu jest niezwykle zadko uczone, w zasadzie kenjutsu stanowi czesc technik w szkolach Koryu.
Zawsze dobrze na poczatk jest uzyc [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] i poszukac slow kenjutsu, iaido, sword,koryu...itd.
  • 0

budo_beleza
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 97 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

no akurat mam w kraku treningi kenjutsu i to by mi w sumie odpowiadalo
  • 0

budo_graframolo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1094 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Tylko walki nie uczy zadna sztuka walki. Niestey chodzac na dobre trenngi nuczysz sie o wiele wiecje ale to jusz zupelnie inny temat.
  • 0

budo_azver
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 96 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

jesli kraków to proponoje odwiedzic - [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] - katori shinto ryu jest na treningach nauczane osobno. nie uczysz sie technik recznych.
  • 0

budo_aniol
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 956 postów
0
Neutralna
  • Zainteresowania:JJ

Napisano Ponad rok temu

jeśli Kraków to odradzam miszcza Błaszkiewicza od kenjitsu, a nad soke Takeuchi radzę się mocno zastanowić
potwierdzam dobry poziom katori
  • 0

budo_marcin954
  • Użytkownik