Nowy wita :)
Napisano Ponad rok temu
Jeśli chodzi o bjj jestem zielony, udało mi się być na 2 treningach (lublin) ale dopadło mnie zapalenie płuc i dla tego spróbuję zadać moje pytanie na forum:
Chodzi mi o vale tudo (nie wiem czy to właściwe forum) czy techniki uderzeń rękami w valetudo są takie same jak w boksie ? Jeśli nie to jakie są różnice ?
Sam trenowałem wcześniej trochę innych rzeczy i zastanawiam się czy nie możnaby wnieść ich do valetudo...
Napisano Ponad rok temu
Jak jesteś w stanie zastosować skutecznie technike tai chi w VT to prosze bardzo, chociaz proponowalbym sie wczesniej ubezpieczyc :twisted:
pzdr
Brat Pit
Napisano Ponad rok temu
Jak jesteś w stanie zastosować skutecznie technike tai chi w VT to prosze bardzo, chociaz proponowalbym sie wczesniej ubezpieczyc :twisted:
Napisano Ponad rok temu
Vale Tudo to nie jest styl tylko formuła walki, można powiedzieć że są szkoły Vale Tudo ale uczą technik jakichś styli: boksu, bjj, luta livre, zapasów, muay thai.
pzdr
Brat Pit
Wiesz, tu nie ma co żartować, widziałem kiedyś gościa, który ćwiczył tai chi i na prawdę ciężko było go przejść... no fakt, koleś ważył ok 130kg i może miało to związek z tym że był nie do pobicia.
Ale ok, sam ćwiczyłem kiedyś kick boxing a później ving tsun i wydaje mi się że jest sporo technik których nie ma w boksie, a są bardzo skuteczne, np. techniki uderzeń dwoma rękami równocześnie... albo techniki wiązania rąk... i bardzo ładnie komponują się z bjj, bo są bardzo kontaktowe i łatwo można przejść z nich do parteru.
Na razie to tylko teoria, po prostu chyba trzeba spróbować jak to będzie działało w praktyce
Napisano Ponad rok temu
Ale czegos tu nie rozumiem. Co ma kickboxing i ving tsun do tai chi?Wiesz, tu nie ma co żartować, widziałem kiedyś gościa, który ćwiczył tai chi i na prawdę ciężko było go przejść... no fakt, koleś ważył ok 130kg i może miało to związek z tym że był nie do pobicia.