Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowy wita :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

budo_marcinmad
  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Nowy wita :)
Chciałbym się przywitać z użytkownikami forum, widzę że sporo można się tutaj dowedzieć...


Jeśli chodzi o bjj jestem zielony, udało mi się być na 2 treningach (lublin) ale dopadło mnie zapalenie płuc :( i dla tego spróbuję zadać moje pytanie na forum:

Chodzi mi o vale tudo (nie wiem czy to właściwe forum) czy techniki uderzeń rękami w valetudo są takie same jak w boksie ? Jeśli nie to jakie są różnice ?
Sam trenowałem wcześniej trochę innych rzeczy i zastanawiam się czy nie możnaby wnieść ich do valetudo...
  • 0

budo_brat pit
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 992 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:stolyca i okolyca

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy wita :)
Vale Tudo to nie jest styl tylko formuła walki, można powiedzieć że są szkoły Vale Tudo ale uczą technik jakichś styli: boksu, bjj, luta livre, zapasów, muay thai.

Jak jesteś w stanie zastosować skutecznie technike tai chi w VT to prosze bardzo, chociaz proponowalbym sie wczesniej ubezpieczyc :twisted:

pzdr

Brat Pit
  • 0

budo_marti
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 742 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy wita :)

Jak jesteś w stanie zastosować skutecznie technike tai chi w VT to prosze bardzo, chociaz proponowalbym sie wczesniej ubezpieczyc :twisted:


:lol: :lol: :lol: :lol:
  • 0

budo_randori
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 552 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bytom
  • Zainteresowania:JJ

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy wita :)
dział MIX FIGHTING
  • 0

budo_marcinmad
  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy wita :)