Stopnie...(pewnie było) ;)
Napisano Ponad rok temu
Co takiego wy tam robicie ? Wiem, że jest na [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] ale
chciałbym dokładnie się dowiedzieć na czym polega ten test siły, teorii, układy itp.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Dopiero od jutra zacznę.Z takim cwaniackim podejściem to raczej długo nie potrenujesz :roll:
Thanes: No chyba tak.
Hehe. Nie znam się na tym, z czasem pewnie będę wiedział trochę więcej. ;p
No chodzi mi dokładnie jak zdajecie np z kup X na kup IX to na czym polega np ten test siły, teoria itp.
Napisano Ponad rok temu
No chodzi mi dokładnie jak zdajecie np z kup X na kup IX to na czym polega np ten test siły, teoria itp.
test siły to pompki,
a teoria to np. wyjaśnienie co znaczy słowo taekwon-do, kto jest twórcą, jak się nazywają powierzchnie uderzeniowe i blokujące i takie tam
Napisano Ponad rok temu
Więc gdy dopiero zaczynam trening (byłem dopiero na jednym treningu)
na egzaminie obowiązuje mnie terminologia tzn czy obowiązują mnie nazwy tego czego się ucze, jak się kopnięcie nazywa, ukłon, postawa na baczność itp...
Więc obowiązuje czy to dopiero po jakimś tam stopniu ?
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Co takiego wy tam robicie ?
chciałbym dokładnie się dowiedzieć na czym polega ten test siły, teorii, układy itp
Więc obowiązuje czy to dopiero po jakimś tam stopniu ?
Cwaniaq ! Stary, cierpliwosci. Na wszystkie pytanie bedziesz sobie w stanie odpowiedziec juz po kilku treningach. Za niedlugo wymagnaia egzaminacyjne beda ci sie snily po nocach. A jak popracujesz nad prawidlowa wymowa koreanskich nazw przy pompeczkach to wszystko bedzie cacy. Trust me dude
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
Worek do kopniec...
- Ponad rok temu
-
zmiany, zmiany...wtf...
- Ponad rok temu
-
UWAGA!!! SENSACJA W BRAWO ;)
- Ponad rok temu
-
Tkd na SGGW?
- Ponad rok temu
-
Taekwondo Tychy