Anonimowość forum
Napisano Ponad rok temu
Ja nazywam się Bogdan Strachowski . Zacząłem swoją przygodę z aikido w 1979 . Na razie wystarczy .
Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Biniu - Adam Biniszkiewicz, cwicze Aikido od 1987 roku (w latach '90 mialem troche przerwy).
Pozdrawiam - Adam
Napisano Ponad rok temu
Topik troche niepotrzebny bo i tak w większości się tu wszyscy znają...
Piotrek Wysocki, aikido zajmuję się od 1995 roku, ale ostatnio się trochę obijam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Sebastian Burgemejster - aikido ćwicze od roku Pańskiego 1996
o qrna, ale krotko!!! 8O
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Ty Szczepan nie zagajaj tylko sie ujawnij póki jest amnestia i czapy nie dają 8) To pisałem ja wprawdzie nie Jarząbek Wacław trener II klasy, ale Andrzej Łabędzki. Fikołki na macie robię od 1987 roku z pewną przerwą w latach 90. (piep... robota )Sebastian Burgemejster - aikido ćwicze od roku Pańskiego 1996
o qrna, ale krotko!!! 8O
Napisano Ponad rok temu
Może się wpisać każdy bez względu na stopień .Czy tu wpisują się tylko osoby posiadające stopnie dan?^^'
Napisano Ponad rok temu
Ale po co, przeciez mnie wszyscy znaja. Zreszta jako jedyny od samego poczatku zaczalem sie podpisywac imieniem i nazwiskiem, potem dopiero paru poszlo za moim przyklademTy Szczepan nie zagajaj tylko sie ujawnij póki jest amnestia i czapy nie dają
Napisano Ponad rok temu
AAa...faktycznie, bo ty dolaczylas dokladnie w dniu kiedy cwiczylismy sobie razem(z paroma zawzietymi dyskutantami z tego grona i kilkoma moimi przyjaciolmi spoza vortalu) nienerwowo na Karowej Z wielka przykroscia zawazylem ze Jurek mnie olal i pojechal do Japonii :?Ale niektórzy Ciebie jeszcze nie znają^^
Nie martw sie, jeszcze sie kiedys spotkamy, tylko ze ja mam niezwykle parszywy(chacialem napisac Paskudny hehehehe) charakter 8)
Napisano Ponad rok temu
A więc do zobaczenia^_________^
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
MM orginalne nazwisko..
Napisano Ponad rok temu