Skocz do zawartości


Zdjęcie

łuki bloczkowe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

budo_martinator
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 162 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano Ponad rok temu

łuki bloczkowe
Hejka, znajdzie sie ktos na tym forum kto ma, uzywa (strzela) z takiej broni, sportowo czy rekreacyjnie a moze jeszcze inaczej :) ? Mialem okazje pare razy postrzelac ... :) nio i sie mi spodobało jak diabli i mam ochote kupic sobie takiego bloczkowca :) ale jestem troche zielony jesli idzie o temat.... Stad prosba do kolegow z forum pomozcie, doradzcie co wybrac i o jakich parametrach.... (PSE Nova..., inne modele) :wink: ?
Pozdrawiam
Martinator
  • 0

budo_piterm
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3170 postów
  • Pomógł: 1
0
Neutralna
  • Lokalizacja:kto to wie...

Napisano Ponad rok temu

Re: łuki bloczkowe
Jeżeli nie znasz tej strony, to przygotuj sobie dużo kawy na nockę:

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_szeryf
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 352 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: łuki bloczkowe
Martinator. To już kolejne pytanie o łuki bloczkowe, czas coś skrobnąć.

Stronkę warto przejrzeć ale pewnie będziesz musiał tą wiedzę dostosować do naszych realiów.

Mam, używam, strzelam codziennie. Łuk kupiłem dawno i jest to PSE Polarais.

Co Cię interesuje? Łuki sportowe czy myśliwskie? Czy masz gdzie strzelać? To jest najważniejsze! Byle słomianka czy nawet 3 to jest nic dla bloczka, a strzelając do desek czy sklejek niszczysz strzały (zapiekają się po trafieniu, gną, koszmar nie strzelanie) Możesz kupić piankę jeśli gdzieś jeździsz ale są one drogie :( Lepsze są takie z płyt pilśniowych ale są ciężkie i trzeba je ustawić

Ile chcesz wydać?