Noz w Trojmiescie
Napisano Ponad rok temu
Zaznaczam ze jestem w tej materii "zielony". Wiec moze ktos ma jakies pomysly?
Generalnie: kto byl by chetny i kto by poprowadzil? Jak to bedziemy wiedziec to mozna sie zabrac za czas i miejsce.
Napisano Ponad rok temu
Tylko jak to mialoby wygladac?
ktos prowadzi czy zabawa w zadac jak najwiecej a zebrac jak najmniej na gumiaki ?
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Aluminiowe noze do treningu ? uuuu musi bolec przy pchnieciach ja wolalbym jednak gumiaki. Ale to jest kwestja co kto ma lub moze zalawic. Jak na razie 3 osoby wic niedopary jest :?
Ale jest inna kwestja do obgadania Miejsce :
Gdynia czy Gdansk ?
Bo wiadomo ja wole Gdynie jednak bo Gdanska raczej nie znam.
Ale to juz moze mailem albo PW
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Jeśli nie ma nauczyciela to może macie przynajmniej jakieś materiały, żeby podszkolić sie chociaż teoretycznie. :?
Przydałaby się jakaś wiedza... hmm pomijając fil "Kunszt" bo jako laik nie wiem nawet czy coś z nauk Hermesa jest warte. 8)
Dzięki z góry... :wink:
Napisano Ponad rok temu
Kenjiro - wnioskujac z adresu e-mail, jaki ostatnio podal na forum, chce chyba zalozyc wlasna szkole
Ja w kazdym razie jestem super zainteresowany. Raczej po wakacjach ale kto wie. Czekam na rozwoj tematu.
Napisano Ponad rok temu
Jednak czy noz wg Ilustrisimo bedzie cwiczony to jeszcze nie wiem. Najpierw bede musial poznac chetnych, bo pokazac pewne rzeczy z noza chcialbym tylko ludziom odpowiedzialnym :wink:
Napisano Ponad rok temu
Oczywiście co do "selekcji" to chyba zrozumiałe. Natomiast bardziej interesujacy jest koszt tego "kursu", seminarium czy jak to nazwiesz :wink: . Bo może sie okazać, że to już będzie duża selekcja :?
Gdybyś mimo wszystko mógł polecić jakieś linki do stron z materiałami przynajmniej teoretycznymi. Wiem, że taka nauka grozi złymi nawykami ale mimo wszystko 8)
Napisano Ponad rok temu