Skocz do zawartości


Zdjęcie

Witam i o sztuki walki pytam ;)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

budo_doomed
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Witam i o sztuki walki pytam ;)
Siemano wszystkim, jestem tu dopiero pierwszy raz wiec prosze sie nie smiac jezeli walne jakas gafe, poniewaz jestem kompletnym laikiem jezeli chodzi o sztuki walki. Jako ze mam zamiar zaczac trenowac, postanowilem zawitac na to forum w celu uzyskania wartosciowych informacji od kompetentnych osob. Problem polega na tym, ze nie moge sie zdecydowac jaka sztuke walki mam wybrac i chcialbym prosic o pomoc w tej sprawie. Glownym celem dla jakiego zaczynam trenowac i ktory chcialbym osiagnac jest skutecznosc. Czyli podczas tzw. ulicznej zaczepki musze efektywnie poradzic sobie z zagrozeniem. Na poczatku chcialem trenowac boks za namowa kolegi, ale po przeczytaniu kilkudziesiecu atrykulow waszego portalu postanowilem, ze w gre bedzie wchodzic bjj lub sambo i nie wiem co wybrac. Tzn. jak na razie bardziej nastawilem sie na Sambo poniewaz jeden trening w tygodniu bedzie przeznaczony na udarzenia i kopanie co ma jak sadze niebagatalne znaczenie. W koncu nie sama dzwignia czlowiek zyje :wink: ...choc moze sie myle. Tak wiec mialbym twa trenigni sambo, jeden uderzen i kopniec oraz jeden samemu w domu z workiem lub kolega :D . A moze jednak BJJ...? Z gori wielkie dzieki za pomoc w dokonaniu wyboru. Pozdrawiam.
  • 0

budo_^hast^
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3373 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sopot

Napisano Ponad rok temu

Re: Witam i o sztuki walki pytam ;)
A wiec hmm,..., jezeli juz zdecydowale sie na wybor pomiedzy bjj a sambo to przy wyborze mozesz sie kierowac klasa osoby prowadzacej, dostepnoscia trenigow itd.
W jakim miescie zyjesz ? To dosc insotne pytanie z racji tego iz jest, jak narazie, tylko 1 bardzo dobry klub Sambo. Miesci sie on w Warszawie.