która ze sztuk walk?
Napisano Ponad rok temu
Jest jednak pewien dla mnie niebagatelny problem.
Mianowicie zupełnie nie znam się na rodzajach sztuk walk. Nazwa 'jakaś tam' niewiele mi mówi, a szukam.. no własnie czegoś dla siebie.
Wiem, że interesuje mnie coś raczej _nie_ dźwigoniowego.. raczej takiego, gdzie mozna 'śię pobić'. Z drugiej strony także bez przesady. JEstem kobietą, wiec to oczywiste, że nie chcę podczas konfrontacji z 'kimś tam' stracić np.: ząbków ) czy istnieje jakiś styl, rodzaj walki, która mniej więcej odpowiada tym moim 'dziwnym' oczekiwaniom?
będę wdzięczna za odpowiedź.
pozdrawiam,
Maja.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
chodzi mi o 'wyżycie się'. o to, żebym nauczyła się 'bić'. naprawdę i najnormalniej w świecie bić )))
coś może jak boks tyle, żeby było bardziej urozmaicone. nie wiem, czy jest coś, co łączy w sobie 'bicie' + jakieś chwyty + dobra, gruntowna nauka -wmocnienie mięśni tak, bym czuła, że potrafię się także obronić, że [powtarzam się ] potrafię się bić.
ps. dzięki za odpowiedź -tak poza tym ))
Napisano Ponad rok temu
W Legionowie zajrzyj do mnie...
Napisano Ponad rok temu
Zacznij od aikido - jeżeli Ci się spodoba to przy tym zostaniesz, jeżeli będziesz chciała "więcej" walki i wysiłku zmień aikido na ju-jitsu.
Oczywiście to moja propozycja po zapoznaniu się z Twoją stroną www.
Pozdr.
voyzzek
Napisano Ponad rok temu
Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
pozdrowienia
Napisano Ponad rok temu
Treningi są czasem ciezkie .
pozdrowienia
raczej "czasem lekkie"
Napisano Ponad rok temu
Witam Maja!coś może jak boks tyle, żeby było bardziej urozmaicone. nie wiem, czy jest coś, co łączy w sobie 'bicie' + jakieś chwyty + dobra, gruntowna nauka -wmocnienie mięśni tak, bym czuła, że potrafię się także obronić, że [powtarzam się ] potrafię się bić.