Skocz do zawartości


Zdjęcie

Green Magnitude


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

PATRYK6661418048765
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1108 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:JG

Napisano Ponad rok temu

Re: Green Magnitude
to wszystko zalezy od genetyki... tej bariery jaka postawi nam organimz nie przekroczysz po "jasnej stronie mocy"... Inne uzywki tez dzialaja to pewnego momentu... po prostu organizm potrzebuje innego bodzca do wzrostu i musimy szukac kolejnych sposobow na zaliczenie postepu... dla innych czesto dziwnych sposobow... taki juz zywot nedzny hehe :rotfl:

Dlatego ja juz nie mam takich wielkich ambicji aby miec 45 w lapie na dobrej rzezbie bo wiem, ze bedac zdrowy raczej tego nie osiagne... nicale 90kg dobrej jakosci bedzie dla mnie mega osiagnieciem:D
  • 0
wracamy do żywych...

BODYGUARD
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 7885 postów
  • Pomógł: 1
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Motoryzacja, kompy,sztuki walki, sex, kobitki, książki fantasy,muza techno

Napisano Ponad rok temu

Re: Green Magnitude
Znaczy wiesz gdybym startował na siłce od tych chociaż
80 kg to byłoby naprawdę nieźle a ja jak zaczynałęm od niecałych 70
to popatrz ile to pracy trzeba było włożyć (i kasy) żeby przekroczyc te 100 kg

a są ludzie co przy moim wzroscie ważą sobie 100 kg ot tak
bez siłki i ćwiczeń po prostu tacy urosnęli ech


ja tylko sie tym pocieszam ze taki Radek słodkiewicz
przez pierwsze 2 lata treningu przytył zaledwie 5 kg
a teraz jest mistrzem w kulturystyce...
  • 0

BLUE_ARMY
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4535 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:KM, ALP, Diving

Napisano Ponad rok temu

Re: Green Magnitude
PATRYK666, najwidocznie ten sport nie dla Ciebie, spierdolona gospodarka w sensie, ze genetyka jest chujowa.. i hormony na dodatek tez.
  • 0
ON
NBII + Shock + BCAA MC + Mio


It has been said that something
as small as the flutter of a butterfly's wing
can ultimately cause a typhoon
halfway around the world..
- Chaos Theory

PATRYK6661418048765
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1108 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:JG

Napisano Ponad rok temu

Re: Green Magnitude
Ten sport nie dla mnie to wiem... bo utyc do 120kg to dla mnie pestka... tylko jakosciowe 90kg to dla mnie cos czego chyba na czysto nie osiagne...

Szkoda... kiedys mialem wieksze zapedy... teraz po prostu wiem na co mnie stac i obnizylem sobie pułap do jakiego daze...

Patrzac na moja rodzine to nie widze tam kogokolwiek z jakas tenedencja do bycia dobrze zbudowanym... od strony Ojca wszyscy maja cykrzyce i spora nadwage... do tego biorac pod uwage, ze mam wschodnie korzenie... potrafi sporo wypic :rotfl:

Odd strony Mamy to sa raczej normalni ludzie bez jakichkolwiek predyspozycji do muskularnej sylwetki... tylko jeden z braci mojej Mamy w mlodosci wazyl jakies 85kg na poteznej rzezbie... widzialem foty :cool: tylko on sie sszybko z domu wyprowadzil i jak po roku czasu przyjechal do domu to wygladal calkowicie inaczej :luka: nagle przytyl z 15kg do tego mial nawet zyly na dupie:P... a wiadomo jak to sie cwiczylo 30 lat temu... nie bylo odzywek tylko ludzie walili koksy... jego stan zdrowia dzisiaj jest dobry tylko nie moze tknac alkoholu bo od razu traci pamiec i robi sie agresywny... Normalnie ze spokojnego Pana dyrektora robi sie debil, ktory zaczyna rzucac krzeslami i lac wszystkich dookola... pewnie walnal jakis cyklonik, ale moge tylko tak mniemac sam do siebie...

Takze nie nastawiam sie na wyglad Arniego tylko na jakosciowe 85-90kg do ktorego dojde dopiero za kilka ładnych lat...
  • 0
wracamy do żywych...

BODYGUARD
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 7885 postów
  • Pomógł: 1
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Motoryzacja, kompy,sztuki walki, sex, kobitki, książki fantasy,muza techno

Napisano Ponad rok temu

Re: Green Magnitude
Ech a u mnie dziadek wielki i silny, ojciec ogromny i przesilny
125 cm w klacie i 120 kg wagi 200 cm wzrostu
bez siłowni bez koksu bez złotówki wydanej na suple bez niczego
a ja przechudy i słaby... ech ja pierdole za co?
  • 0

szafik
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3866 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wielun
  • Zainteresowania:kulturystyka, sporty walki, film, muzyka

Napisano Ponad rok temu

Re: Green Magnitude
BODYGUARD nie pierdol, bo ja tez sie wkurzam...dziadek byl silny, tata cwiczyl 5 lat kiedys, bez supli, doszedl do 120cm w klacie 42 w lapie, ponad 80 kg wagi...wzrost-170... ja z suplami przekroczylem 70kg....i co...nie ma sie co lamac-to ze mamy podobna genetyka jak oni, to nie znacyz ze taka sama..trzeba walczyc i sie nie poddawac. "jak nie zgodnie z prawem, to pod gorke jade" ...nie ma innego wyjscia, jak saa :P Podciagnac jeszcze z 20 kg i bedzie gites :)
  • 0

Chcesz być duży? wzbudzać respekt? Taki człowiek nie może bać się zastrzyków!


RamzesII
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
2
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Green Magnitude
kwestia czasu dobrej szamy i supli, jesli nie wiazesz przyszlosci z tym sportem, cwiczysz rekreacyjnie to szkoda zdrowia na koks takie moje zdanie.
  • 0

szafik
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3866 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wielun
  • Zainteresowania:kulturystyka, sporty walki, film, muzyka

Napisano Ponad rok temu

Re: Green Magnitude
RamzesII mi dlatego zalezy na czasie, bo chce zajac sie tajskim. Chce szybko mase zrobic, dokladnie w ciagu 2 lat, a pozniej tylko podtrzymywac i trenowac tajski+moze kiedys parter :)
  • 0

Chcesz być duży? wzbudzać respekt? Taki człowiek nie może bać się zastrzyków!


PATRYK6661418048765
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1108 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:JG

Napisano Ponad rok temu

Re: Green Magnitude
ja nie chce za wszelka cene juz jutro byc wielki i dorzezbiony... moze troszeczke :D Bo czuje sie jak chuchro jak ide wieczorem po ulicy... bedac wiekszy o 20kg na ulicy bylem spokojny... mimo to, ze mieszkam na osiedlu pelnym dresow i dilerow:P

Przez zime chce nadrobic rozmiar i nie wyrastac ze spodno w ktore sie teraz obkupilem:P
  • 0
wracamy do żywych...



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018