Skocz do zawartości


Zdjęcie

Gdzie po technikum


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

słaby
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1728 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Gdzie po technikum
Siemanko, chce cisnąć gdzies po technikum do budy jednak za h***j nie mam o tym pojęcia. Jestem teraz w technikum technik technolog zywnosci, chce pisać mature z bioli, gdzie ja sie po niej dostane ? Jakie są ciekawe kierunki?
  • 0
Trening jest niczym, wola jest wszystkim

GośćGuest_hx_*

Guest_hx_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie po technikum
po tym to tylko łopatologie

Peet
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 664 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z domciu

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie po technikum
heh możesz dalej rozwijać się w tym kierunku tzn dietetyka technologia zywnosci, a poza tym to masz szeroki wachlarz mozliwosci... zalezy jak mature napiszesz, wszystko od niej zalezy, tylko trzeba sprawdzic przeliczniki gdzie sie dostac itp :P
  • 0
What is defeat? Nothing, but education, nothing, but the first step to something better.

GośćGuest_hx_*

Guest_hx_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie po technikum
idz do wojskowej kuchni tam sie dostaniesz bez problemu

Peet
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 664 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z domciu

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie po technikum
na siłę chcesz mu dogryżć? jakieś problemy poza internetem?
  • 0
What is defeat? Nothing, but education, nothing, but the first step to something better.

GośćGuest_hx_*

Guest_hx_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie po technikum
czemu dogryźć? wybrał sobie taką szkołę, że będzie miał taki zawód więc o co Ci chodzi? według mnie to ty chcesz mu dogryźć bo zakładasz, że nie zda egzaminu na technika.

słaby
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1728 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie po technikum