Skocz do zawartości


Zdjęcie

Proxy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

jasqoo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1063 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Świdnica
  • Zainteresowania:rally

Napisano Ponad rok temu

Proxy
wszystko na ten temat...... jestem calkowicie zielony wiec jak ktos sie w tym orietuje niech pisze wszystko dokladnie... glownie mi chodzi jak ustawic w polonczeniach np. w gg... po co to jest i czy szybciej beda programiki dzialaly jezeli uzyje serwera proxy. czy wogle to potrzebne jest napiszcie tez :P z gory thx...
  • 0
--===Only The Strong Survive===--]
[you] looknij na moj dziennik: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Ar2r1418048742
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 520 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Ostrołęka

Napisano Ponad rok temu

Re: Proxy
wiem że jest potrzebne konto shellowe. Musisz je załatwić od znajomego ( który ma server linuxa ) albo kupić na necie. W tym możesz prawie wszystko robić gg ...irc poczta itp. Ale obsługa nie jest łatwa :) to tak w skrócie
  • 0
Oo O o O oo O oO
oO O O o Oo O o O O
O o Oo O o O O O o Oo
O o O O O o Oo O o O
O O o Oo O o O

BODYGUARD
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 7885 postów
  • Pomógł: 1
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Motoryzacja, kompy,sztuki walki, sex, kobitki, książki fantasy,muza techno

Napisano Ponad rok temu

Re: Proxy
Ar2r co ty wypisujesz???

proxy to po prosty serwery (odpowiedniki dns) przez które łączy się nasz komp z netem
ponoć są szybsze niż zwykłe dns'y i zapewniają większe bezpieczeństwo
aby korzystać z proxy wystarczy odpowiednio skonfigurować przeglądarkę
dla internet explorera to będzie mniej więcej tak:

w właściwościach wybierasz połączenia i ustawienia sieci lan
zaznaczasz opcję użyj serwera proxy dla sieci lan
oraz opcję nie używaj proxy dla adresów lokalnych
w pole adresu wpisujesz w3cache.tpnet.pl
a w port: 8080 i klikasz ok