Skocz do zawartości


Zdjęcie

PYTANIE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

ramzes001
  • Użytkownik
  • Pip
  • 31 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kłodzko
  • Zainteresowania:to i owo

Napisano Ponad rok temu

PYTANIE
Witam


jakie musze brac odzywki aby konkretnie wygladac?

- mam 19 lat
- mam 181 cm wzrostu
- ważę ok 67 kg
- zatłuszczenie małe tylko na brzuchu średnie
- mam szybki metabolizm
- moim celem suplementacji jest rzeżba i masa (na sile i wytrzymałości mi nie zależy zabardzo
- trenuję od 4 miesięcy
- przez ten okres bralem tylko jeden cykl Kretyny
- za bardzo nie przestrzegam diety bo jeszcze nie ułożyłem
- pieniądze wydane na suplementy to w miarę rozsądku i chcialbym aby starczyly gdzies na 2 miesiące

PROSZE O TE INFORMACJE
  • 0

adasko1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3256 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano Ponad rok temu

Re: PYTANIE
nie no ladnie zaczynasz swoja przygode z silka .... juz od razu krete....(spaprales to troszke na poczatku na samej diecie mozna bardzo duzo osignac....a ty diety nie masz i juz krete przerobiles )
dobry trening + dieta + regeneracja + gajner czy dorzywka bialkowa w celu uzupelbnienia diety = sukces
  • 0

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
16
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: PYTANIE