Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowy- pytania co do rozbudowywania ciała


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

Newone
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Trójmiasto
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja, sport, muzyka, gry komputerowe
  • Wzrost [cm]:175
  • Waga [kg]:68

Napisano Ponad rok temu

Nowy- pytania co do rozbudowywania ciała
Witam jestem tu nowy i czytałem sporo tematów odnoszących się do treningów dla początkujących i tym podobnych. Sam zacząłem "trenować" pare miesięcy temu. Nigdy nie byłem otyły, nie mam nadwagi ( mam 175cm, aktualnie ważę 68kg - moja waga zawsze trzymała się w tych granicach). Zacząłem treningi celu wzmocnienia swojej siły, rozbudowy ciała, a także dla samego siebie, tak po prostu. Nie są to jednak typowe treningi na siłowni, bo ćwiczenia wykonuje w domu ( posiadam sztangi [małe do ćwiczenia bicepsów itp - uprzedzam, że w owym temacie jestem raczej zielony, staram się tłumaczyć swoimi słowami bez profesjonalnego nazywnictwa=)] Ćwiczenia zaczynałem od robienia samych brzuszków, teraz staram się trzymać wyznaczonego sobie samemu planu ćwiczeń, które wydają mi się odpowiednia dla ogólnej poprawy warunków ciała. Robie ćwiczenia ze sztangami (na ręce - biceps, triceps), robie też pompki no i ćwiczenia na mięśnie brzucha, cały "trening" zajmuje mi około 45min każdego dnia ( oczywiście nie zawsze uda mi sie owy trening wykonać). Ćwiczę codziennie, ten sam trening bo wtedy po prostu czuję się lepiej. A teraz już konkrety, założyłem swój temat bo po tych kilku miesiącach oczywiście widoczne są efekty, jednak mam konkretne pytanie. Chodzi o bicepsy, ponieważ mimo, że stały się one bardziej widoczne przy napinaniu mięśni to jednak biceps nie rozciąga się na całej swojej długośći ( chodzi mi o to, że "górka" robi się najbliżej ramienia, a potem przy łokciu juz jej nie ma, nie wiem czy to wina złego doboru ćwiczeń czy też po prostu tak mam)[mięsień nie napina sie na całej