2006r - Nie jest tak źle, ale wstawiam gaz te zimowe osiągi mnie przytłoczyły hehe, przy moich kilometrach miesięcznie (około 7) oszczędze jakieś 1500zł a sam gaz 3700, szybko się inwestycja cofnie (będzie na lepsze suple bez zielonej herbaty;)
Samochody zimą palą więcej
Napisano Ponad rok temu
hehehehe no kupiłes prawie ze lexusa to musisz teraz bulic za moc i wygode tak to juz jest z autkami na rynek USA że pija i lubia pić. Jakbys kupił Audi czy BMW z takim silnikiem w europie i na rynek europejski byłby znacznie oszczedniejsze. Ale nie istotne. Szkoda do takiego auta wrzucac gaz będzie to dziwnie wyglądac jak podjeżdzasz Avalonem na stacje i w dupe wkłądaja mu węzyk :E
Mateusz Pawlak
Napisano Ponad rok temu
Troche wiocha ale jakoś przeboleje nie jest to auto za 100tys to żaden wstyd włożyć gaz a wejście nie będzie na dupie tylko przy wlewie paliwa pod klapką
Napisano Ponad rok temu
to była taka przenośnia wazne żeby kasa sie zgadzała a to gdzie sie tankuje to tam huj i co sie tankuje :E
Mateusz Pawlak
Napisano Ponad rok temu
Tez sie zgodze , ze na krotkich odcinkach wiecej spali. Jesli przejezdzamy krotki odcinek to nawet auto dobrze ze ssania nie zejdzie a juz jest gaszone.
Mało tego jeśli jeździ się dizlem z filtrem DPF, to przy takim stylu jazdy momentalnie zajeżdża się ten filtr właśnie. A wymiana kosztowna...
Użytkownik winnicki edytował ten post Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
U mnie 1.9tdi w zimie spala 6l, w lecie 6,5 (większe koła)
Napisano Ponad rok temu
Mi spala w mieście prawie 10 ale ja depne w gaz (mam 2.0 benzina)
Mateusz Pawlak
Napisano Ponad rok temu
MI normalnie pali 12/100 jak jadę pojeździć 30/100 - Subaru 2.0
Napisano Ponad rok temu
Duża moc z małej pojemności zawsze musi byc okupiona wysokim spalaniem bo silnik musi byc na turbo i wysokoobrotowy żeby ta moc jakoś wykrzesać
Użytkownik Grammatikk edytował ten post Ponad rok temu
Mateusz Pawlak
Napisano Ponad rok temu
NIestety ja nie mam turbo Lecz w górskich terenach w zimie udaje mi się przeganiać auta z turbem...
Napisano Ponad rok temu
Palą, ale ja np. tankowałem na Statoilu arktika. Samochód lepiej się zachowywał. Co prawda mrozów nie było jakiś spektakularnych, ale przy niższczych temperaturach musiałem zakręcić nieco dłużej. Przy arktycznym palił niemal na styk.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
jak zacząć trening - więcej siły + zrzucenie wagi |
Trening dla początkujących |
|
|
||
Piękący, palący ból |
Inne sporty |
|
|
||
Spalanie tłuszczu - absolutnie początkujący |
Dieta |
|
|
||
ABS II + aeroby + spalacze = duzo pytan :) |
Inne sporty |
|
|
||
Narzędzie online do kontroli spożytych i spalanych kaloriiOdpowiednik dziennika Vitalmax online |
Dieta |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
atf a przekładniówka
- Ponad rok temu
-
Tuning Auta
- Ponad rok temu
-
Test ceramizera, jazda bez oleju Hondą Civic
EXPERTO - Ponad rok temu
-
rejstracja
- Ponad rok temu
-
rozrząd passat
- Ponad rok temu
-
Szczera rozmowa z polskim kierowcą rajdowym
EXPERTO - Ponad rok temu
-
Fastest Toyota Supra in the world
Guest_GOLIAT_* - Ponad rok temu
-
Toyota Supra vs Turbo Honda Civic
Guest_GOLIAT_* - Ponad rok temu
-
Project Evo vs. Nissan GTR
Guest_GOLIAT_* - Ponad rok temu
-
Nissan Skyline GTR 32 1500HP 1.2sec(0-100 kmh)
Guest_GOLIAT_* - Ponad rok temu