Skocz do zawartości


Zdjęcie

Activlab Creatine Xtra


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

Ankieta: creatine xtra (3 użytkowników oddało głos)

Jak oceniasz produkt?

  1. Bardzo dobry (1 głosów [33.33%])

    Procent z głosów: 33.33%

  2. Dobry (1 głosów [33.33%])

    Procent z głosów: 33.33%

  3. Średni produkt (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  4. Słaby (1 głosów [33.33%])

    Procent z głosów: 33.33%

Ocena działania:

  1. Masa (1 głosów [25.00%])

    Procent z głosów: 25.00%

  2. Siła (2 głosów [50.00%])

    Procent z głosów: 50.00%

  3. Wytrzymałość (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  4. Redukcja tkanki tłuszczowej (1 głosów [25.00%])

    Procent z głosów: 25.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

Emperor
  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 541 postów
  • Pomógł: 2
2
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Activlab Creatine Xtra
Creatine Xtra - Najnowsza i najbardziej biodostępna forma kreatyny jaką zna świat kulturystyki! 
 
-Zwiększa siłę i masę mięśniową
-Przyspiesza regenerację potreningową.
-Zwiększa wydzielanie naturalnych hormonów powodujących wzrost mięśni.
 
Czym jest kreatyna?
Kreatyna jest związkiem, który naturalnie występuje w mięśniach poprzecznie prążkowanych człowieka. Jest to substancja, zbudowana z trzech aminokwasów: metioniny, argininy oraz glicyny. Łącząc się z fosforem tworzy cząsteczkę zwaną fosfokreatyną, która dostarcza energii podczas wysiłku beztlenowego.
 
Jakie korzyści przynosi suplementacja kreatyną?
Mięśnie są w stanie zgromadzić o wiele więcej kreatyny niż dostarczamy w codziennej diecie i zastosowanie kreatyny jako dodatku do codziennej diety sprawia, że stają się one o wiele wytrzymalsze i silniejsze! Wraz z rozpoczęciem suplementacji kreatyną zwiększa się objętość mięśni i ich zdolność do wykonywania wysiłku anaerobowego. W mięśniach zostaje zatrzymana woda, która sprzyja anabolizmowi mięśni. Przy zastosowaniu właściwej diety, jeden prawidłowo przeprowadzony 4-6 tygodniowy cykl kreatynowy może nam  przynieść kilka kilogramów nowej masy mięśniowej! 
 
Czy stosowanie kreatyny jest bezpieczne? 
Tak! Stosowanie monohydratu kreatyny przez osoby zdrowe, zgodnie z zaleceniami jest w pełni bezpieczne i nie przynosi negatywnych skutków zdrowotnych. Przeprowadzono wiele badań naukowych, które to potwierdzają.
 
Jaka forma kreatyny jest najlepsza? 
Najbardziej biodostępną formą kreatyny jest fosforan kreatyny. Fosforan kreatyny jest akumulowany w mięśniach, gdzie stanowi źródło grup fosforanowych niezbędnych do powstawania 
Adenozyno tri-fosforanu (ATP), podstawowego nośnika energii dla komórek mięśniowych.
 
Dawkowanie:
10 g (2 łyżeczki od herbaty) rozpuścić w 200- 300 ml wody. 
W dni treningowe: porcja 10 g na ok. 30 minut przed treningiem oraz 10 g po treningu. 
W dni nietreningowe: jedna porcja 10 g na ok. 30 minut przed posiłkiem.
Skład:
Fosforan kreatyny, 
glukoza, 
D-ryboza, 
regulator kwasowości - cytrynian sodu, 
aromaty, 
substancje słodzące: E950 i E951, 
barwniki: E104 (smak cytrynowy i pomarańczowy),
E110 (smak grapefruitowy i pomarańczowy), 
E124 (smak grapefruitowy). 
Zawiera źródło fenyloalaniny. 
Środek może zawierać śladowe ilości soi, pszenicy i orzechów.

  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017