Skocz do zawartości


Zdjęcie

Start w mma.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

budo_exedras
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Start w mma.
Witam może i to zły temat czy coś ale mam takie pytanie. Chodzę do 1 klasy technikum rocznik 97 i tu przedstawie krótko moją historie a mianowicie mierzę 183cm i mam nadwage tj. waże 92kg~~ i tu jest właśnie to, że jak na swoją wage i wszystko inne jestem bardzo sprawny bez żadnych przeszkód robię większość ćwieczeń gimnastycznych itp. od 5 lat trenuje piłkę nożną z przerwą 2~~lata przez chorobe i teraz od sierpnia do stycznia przerwa po operacji i tu mam do was pytanie. Od stycznia zamierzam ostro wznowić treningi tj. piłka nożna/bieganie/siłownia i tu pojawia się moje pytanie czy jeśli ogarnołbym się przez półtorej roku tj jakby wchodził do 3 klasy technikum chciałbym rozpocząć treningii MMA, lecz jestem w tym całkiem zielony wiem, że wybiegam w przyszłość ale już teraz trzeba by wiedzieć na co się nastawiać czy to jeszcze będzie miało jakiś sens? Nie chodzi mi o kariere zawodowego fightera tylko jeśli w wieku 18lat~~ pójde na grupę dla początkujących to się opłaci ? Jeśli czegoś nie powiedziałem co by was interesowało i by było ważne pytajcie.
  • 0

budo_novocaine
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 5882 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:uk
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Start w mma.
jak chcesz trenowac mma, to zacznij jak najwczesniej. kondycje mozesz wyrobic juz cwiczac. nie dowiesz sie, czy to bedzie mialo sens dopoki nie sprobujesz, niestety.
  • 0

budo_czarny msciciel
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 858 postów
  • Pomógł: 1
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Start w mma.

Nie chodzi mi o kariere zawodowego fightera tylko jeśli w wieku 18lat~~ pójde na grupę dla początkujących to się opłaci ?

wiesz niektorzy z nas ida na ta grupe przed 40stka a ca tacy co i po:):)
  • 0

budo_exedras