Skocz do zawartości


budo_mr jones

Rejestracja: Ponad rok temu
Poza forum Ostatnio: --
-----

Moje posty

W temacie: Nowości MOD

Ponad rok temu

No prosze prosze - wychodzi więc na to ze zgraja cwaniakow z przypadkowej firmy z USA stara się wciskac ludziom jakies kity.
Na szczescie w pieknym kraju nad Wisła mieszkaja prawdziwi znawcy nozy, ktorzy nie dadza wpuścić się w maliny takim dyletantom jak Masters Of Defense. Chyle czoła Panowie poklon

W temacie: spis microholikow

Ponad rok temu

Oczywiście, nie ma tu co dorabiać wyższej ideologii

No wlasnie.

W temacie: Special Forces i noz

Ponad rok temu

Coz - fenomenem naszych formacji uzbrojonych jest to, iż ich czlonkowie musza samodzielnie zaopatrywac się w wyposazenie bowiem to co maja ( lub czego nie maja) albo wcale nie nadaje sie do zadan stawianych przed jednostka ( bo ten kto wydal decyzje o zakupie jakos nie interesowal sie czy dany sprzet nadaje sie do okreslonych zadan) albo zostalo juz zuzyte w takim stopniu, ze uzywac tego sie nie da.
Biorac pod uwage wynagrodzenie wojska i policji trudno sie spodziewac, ze ktos nagle wyda calosc swojej pensji na nieprzemakajace buty, nowa kamizelke kuloodporna z trzymajacymi rzepami nie mowiac juz o takich "fanaberiach" jak porzadny noz - choc znam takie przypadki. Mnie takze przyszlo kilka razy zaopatrywac sie "komercyjnie" w cos, co powinienem miec na stanie jako podstawowe wyposazenie.

W temacie: Czyszczenie ostrzałek...

Ponad rok temu

W ofercie LANSKY SHARPENERS znajduje się specjalny "zdzierak" do zabrudzonych ostrzalek o nazwie ERASER:
http://www.lansky.co...ock/eraser.html

Mam cos takiego w biurku (kupilem kiedys w Alercie) ale jak dotad nie uzywalem - pewnie zbyt rzadko ostrze :wink:

W temacie: Twoja ulubiona blokada

Ponad rok temu

Racja. Przyznasz jednak, ze sama swiadomosc posiadania dozywotniej gwarancji na produkt jest czyms istotnym nawet jesli nie bedziesz nigdy musial z niej korzystac:
1) Swiadczy o jakosci produktu (producent jest pewien ze to co stworzyl nie ma prawa ulec awarii).
2) Swiadczy o dbalosci o klienta. NIe jest to metoda "sprzedaj - zapomij" ( o kliencie) tylko profesjonalna obsluga przed- podczas- i po- sprzedazy.

Firm, ktore udzielaja takiej wiecznej gwarancji nie ma zbyt wiele.
Mysle ze swiadczy to lepiej o jakosci produktu niz jakiekolwiek inne, marketingowe dzialania.

Ikona FaceBook

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021 : 2022 : 2023 : 2024