Paraliator, gaz czy może jeszcze coś innego?
Napisano Ponad rok temu
Czy moglibyście polecić mi jakieś urządzenie do samoobrony? Ostatnio miałam wątpliwą przyjemność jechać tramwajem razem z trzema panami w dresach, który wzięli sobie za punkt honoru rozłożenie wagonu na drobne kawałeczki i od tego czasu czuję się nieco nieswojo. Jestem raczej drobną kobietą, nie uprawiam żadnych sztuk walki i gdyby ci panowie postanowili przy okazji rozkładania na kawałeczki tramwaju, rozłożyć na kawałeczki także mnie, nie skończyłoby się do dla mnie dobrze. Prawda jest zresztą taka, że niewiele brakowało, bo w momencie, kiedy wysiadałam (uciekałam/zwiewałam/niepotrzebne skreślić) z wagonu, pierwsze zaczepki w moją stronę zaczęły już lecieć.
Na urządzeniach do samoobrony nie znam się kompletnie. Próbowałam sama jakoś się zorientować w tym temacie, ale im więcej czytam, tym większy mam zamęt w głowie. Jedni mówią, że gaz jest do niczego, drudzy, że paralizator jest co chrzanu, trzeci krytykują pałki teleskopowe... Zresztą, bądźmy szczerzy, co ja bym z taką pałką miała zrobić? Posmyrać nią faceta za uchem? Siły w łapkach zdecydowanie mi brakuje...
Czy moglibyście polecić mi coś konkretnego? Mówiąc, o czymś konkretnym, mam na myśli określoną rzecz lub firmę. Zdążyłam już się zorientować, że niektóre paralizatory czy gazy są dobre, a inne wręcz przeciwnie...
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
czemu?
- bo obsluga go nie wymaga treningow, przygotowania, sily itd
- bo jest skuteczny (wyprobowany bojowo przez kolegow z forum)
- bo jest tani (ok 60zl), maly (latwo schowac) itd
- bo jest w formie mgly (szeroki kat pryskania), wiec latwo trafic przeciwnika (co nie jest juz takie proste np w wersji ze strumieniem/zelem, czy piana)
Napisano Ponad rok temu
gaz - np ten:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
czemu?
- bo obsluga go nie wymaga treningow, przygotowania, sily itd