Skocz do zawartości


Zdjęcie

Paraliator, gaz czy może jeszcze coś innego?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

budo_mazelin
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Paraliator, gaz czy może jeszcze coś innego?
Cześć,

Czy moglibyście polecić mi jakieś urządzenie do samoobrony? Ostatnio miałam wątpliwą przyjemność jechać tramwajem razem z trzema panami w dresach, który wzięli sobie za punkt honoru rozłożenie wagonu na drobne kawałeczki i od tego czasu czuję się nieco nieswojo. Jestem raczej drobną kobietą, nie uprawiam żadnych sztuk walki i gdyby ci panowie postanowili przy okazji rozkładania na kawałeczki tramwaju, rozłożyć na kawałeczki także mnie, nie skończyłoby się do dla mnie dobrze. Prawda jest zresztą taka, że niewiele brakowało, bo w momencie, kiedy wysiadałam (uciekałam/zwiewałam/niepotrzebne skreślić) z wagonu, pierwsze zaczepki w moją stronę zaczęły już lecieć.

Na urządzeniach do samoobrony nie znam się kompletnie. Próbowałam sama jakoś się zorientować w tym temacie, ale im więcej czytam, tym większy mam zamęt w głowie. Jedni mówią, że gaz jest do niczego, drudzy, że paralizator jest co chrzanu, trzeci krytykują pałki teleskopowe... Zresztą, bądźmy szczerzy, co ja bym z taką pałką miała zrobić? Posmyrać nią faceta za uchem? Siły w łapkach zdecydowanie mi brakuje...

Czy moglibyście polecić mi coś konkretnego? Mówiąc, o czymś konkretnym, mam na myśli określoną rzecz lub firmę. Zdążyłam już się zorientować, że niektóre paralizatory czy gazy są dobre, a inne wręcz przeciwnie...
  • 0

budo_warhead
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4469 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: Paraliator, gaz czy może jeszcze coś innego?
Gaz pieprzowy . Mózg masz i odruchy więc ich nie polecam. ; )
  • 0

budo_dzey
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2486 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z grzbietu wielblada
  • Zainteresowania:JJ

Napisano Ponad rok temu

Re: Paraliator, gaz czy może jeszcze coś innego?
gaz - np ten:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

czemu?
- bo obsluga go nie wymaga treningow, przygotowania, sily itd
- bo jest skuteczny (wyprobowany bojowo przez kolegow z forum)
- bo jest tani (ok 60zl), maly (latwo schowac) itd
- bo jest w formie mgly (szeroki kat pryskania), wiec latwo trafic przeciwnika (co nie jest juz takie proste np w wersji ze strumieniem/zelem, czy piana)
  • 0

budo_radnus
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 423 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznan kurwa

Napisano Ponad rok temu

Re: Paraliator, gaz czy może jeszcze coś innego?

gaz - np ten:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

czemu?
- bo obsluga go nie wymaga treningow, przygotowania, sily itd
- bo jest skuteczny (wyprobowany bojowo przez kolegow z forum)
- bo jest tani (ok 60zl), maly (latwo schowac) itd
- bo jest w formie mgly (szeroki kat pryskania), wiec latwo trafic przeciwnika (co nie jest juz takie proste np w wersji ze strumieniem/zelem, czy piana)



niekoniecznie z tą mgłą, bo dziewcze sie same zagazuje, piany są teraz dość szerokie - FOX w pianie powinien być dobry;p
ew strumień szeroki znaleźć, będzie łączył zalety chmury i piany...
;dd
  • 0

budo_warhead
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4469 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: Paraliator, gaz czy może jeszcze coś innego?
Dzeyowi chodzi o uceiczke, kiedy dziewcze bedzie uciekalo moze chmure rozpylic za soba. Z piana raczej gorzej ...
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017