Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak wyglądają treningi kk, pytanie od laika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

budo_jet
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2606 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jak wyglądają treningi kk, pytanie od laika
Witam wszystkich. Z racji tego, że w kwestii kk jestem laikiem a zainteresowała mnie jego sportowa formuła chciałem zapytać o to jak wyglądają u was treningi. Mam pewne doświadczenie w kickboxingu i bjj i nie ukrywam, że nie interesują mnie za bardzo kata czy ćwiczenie w powietrze różnych tradycyjnych technik. Chciałem "posmakować" czegoś nowego, w coś lub kogoś dla sportu może pouderzać bez częstego obijania głowy. ;) (myślcie co chcecie, nie mam ochoty i tyle :) ). Czy zaczynając treningi kk rekreacyjnie mając już opanowane podstawy bokserskie czy kopanie muszę przechodzić od nowa przez ćwiczenie wszystkich podstawowych technik i jak wygląda sprawa ze sparringami i zadaniówkami?
Czy jest tutaj ktoś kto trenuje w Poznaniu i mógłby się wypowiedzieć? Pozdrawiam.
  • 0

budo_warhead
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4469 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak wyglądają treningi kk, pytanie od laika
Jak na liczbe postow jakie masz na koacie co niby przeklada sie na aktywnosc na forum ... pytania jakie zadajesz sa jakby Ci powiedziec ... smieszne :D


Odpowiem Ci tak :> a jak myslisz czy majac podstawy w Karate mozesz ominac podstawy w boksie ? :D
A na zawody mozesz isc bez trenowania sa otwarte co jakis czas :D

edytka: To ze oni nie wala sie po glowie nie oznacza ze nie bedziesz posiniaczony na calym ciele ... bo bedziesz :>
  • 0

budo_jet
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2606 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak wyglądają treningi kk, pytanie od laika