Praca mgr
Napisano Ponad rok temu
Jestem studentem V roku Instytutu kultury Fizycznej. Studiowanie juz praktycznie zakonczylem pozostalo mi tylko napisac prace mgr . Temat mam jak dla mnie bardzo ciekawy " Roznice w technikach walki pomiedzy judo sportowym a jiu-jitsu brazylijskim". Tu sie zaczyna problem. Materialow i ksiazek na temat judo na polskim rynku nie brakuje gorzej jest troche z bjj :? Slyszalem ze jest jedna ksiazka o tematyce bjj ale ciezko ja dostac... i tu mam wielka prosbe do uzytkownikow naszego kochanego forum jesli macie jakies materialy czy tez ksiazki o bjj to z mila checia zakupilbym czy tez pozyczyl od was. Jesli macie rowniez informacje gdzie mozna tego typu materialy nabyc rowniez bylbym wdzieczny Nie obrazilbym sie jak byscie podali ciekawe strony internetowe ktore przydalyby mi sie w napisaniu pracy. Interesuja mnie takie tematy jak: historia bjj w Polsce, dokladny opis technik, zasady bjj, technika i sposoby walki przepisy itp. Wszystkim ktorzy mi pomoga z gory wieeeelkie dzieki jesli byscie mieli cos np na kompie to podaje e-maila [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] jeszcze raz z gory dzieki
pozdro
Napisano Ponad rok temu
Polecam fundamentalną :wink: pozycję BJJ - Theory and technique Renzo i Roylera Graciech. Niestety, po angielsku.
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Jesli ma ktoś tłumaczenie, bardzo chętnie przygarnę 8)
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
" Roznice w technikach walki pomiedzy judo sportowym a jiu-jitsu brazylijskim".
Może znajdziesz coś nie tylko w książkach czy szkoleniówkach, ale także w przepisach zawodów. Różnice mogą być w technikach zabronionych w jednym sporcie a jednocześnie dozwolonych w drugim.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
W dobrej pracy magisterskiej stawiasz teze, ktora rozwijasz, a na koncu potwierdzasz lub obalasz. Skup sie na tym i pomysl jeszcze nad tematem.
Napisano Ponad rok temu