Skocz do zawartości


Zdjęcie

Praca mgr


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

budo_bugaj
  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Praca mgr
Witam
Jestem studentem V roku Instytutu kultury Fizycznej. Studiowanie juz praktycznie zakonczylem pozostalo mi tylko napisac prace mgr :D . Temat mam jak dla mnie bardzo ciekawy " Roznice w technikach walki pomiedzy judo sportowym a jiu-jitsu brazylijskim". Tu sie zaczyna problem. Materialow i ksiazek na temat judo na polskim rynku nie brakuje gorzej jest troche z bjj :? Slyszalem ze jest jedna ksiazka o tematyce bjj ale ciezko ja dostac... i tu mam wielka prosbe do uzytkownikow naszego kochanego forum :) jesli macie jakies materialy czy tez ksiazki o bjj to z mila checia zakupilbym czy tez pozyczyl od was. Jesli macie rowniez informacje gdzie mozna tego typu materialy nabyc rowniez bylbym wdzieczny :D Nie obrazilbym sie jak byscie podali ciekawe strony internetowe ktore przydalyby mi sie w napisaniu pracy. Interesuja mnie takie tematy jak: historia bjj w Polsce, dokladny opis technik, zasady bjj, technika i sposoby walki przepisy itp. Wszystkim ktorzy mi pomoga z gory wieeeelkie dzieki :) jesli byscie mieli cos np na kompie to podaje e-maila [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] jeszcze raz z gory dzieki :)
pozdro
  • 0

budo_xox22
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 605 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:zinond
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: Praca mgr
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_mags
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2359 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Mayaxatl

Napisano Ponad rok temu

Re: Praca mgr
w książce Machado nie ma za wiele, a ponadto terminologia jest fatalnie przełożona (jeśli to jest to samo wydanie, co miałem w ręku).