Zamiarzam zapisac się dodatkowo na aikido. Kilka pytań.
Napisano Ponad rok temu
1 Jak wygląda trening aikido?
2 Czego mogę się nauczyć?
3 Czy ćwiczy sie tam jakieś techniki które mogą być przydatne na zawodach karate?
4 Czy da się skutecznie spalić fat na treningach?
5 Słyszałem ,że trenuje się tam jakieś skoki, przeżuty itp. czy to prawda?
6 Czy da się prowadzić treningi bez maty?
7 Czy są na rozgrzewce jakieś ćwiczenia rozciągające tak jak w karate.
Uprzedzam ,że w Aikido jestem jak narazie zielony, wiem tylko tyle ,że Steven Seagal to ćwiczył.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Treningi są w te same dni co karate. Gdy skończę liceum będę jeździł na treningi do Poznania bo tam są w Poniedziałki, Środy i Piątki więc jak dla mnie to zajebiście.
Aikido jest w Poniedziałki i Środy więc mój tydzień tak by wyglądał:
pon-Aikido
wt-karate
śr-Aikido
czw-karate
pt-siłka
sob-siłka
nd- siłka
z tym ,że nie będę zawsze chodził w te dni na siłkę, zrobię sobie 1 dzień przerwy w ten dzień kiedy mi to będzie pasować, najprawdopodobniej w niedziele.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Aikido nie przyda się na zawodach, jeśli nawet coś wyniósłbyś użytecznego, to dopiero po latach treningu.
Za dużo siłki, nie wytrzymasz na aikido.
Dołóż treningów karate /tak do 4 tygodniowo/, poprzeplataj z siłką. Zysk będzie większy.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Ja chcę tylko pogłębić swoje umiejętności i wiedzę na temat sztuk walki, poznac nowych ludzi i zdobyć nowe doświadczenia.
Aikido mam zamiar trenować 2 lata a później gdy już będę miał możliwość to przerzucę się z Aikido na Judo ale oczywiście nie rezygnując z karate.
W środę mamy pierwszy trening Aikido.
Myślicie ,że 85zł na miecha to dużo? [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Napisano Ponad rok temu
...Aikido mam zamiar trenować 2 lata a później gdy już będę miał możliwość to przerzucę się z Aikido na Judo ale oczywiście nie rezygnując z karate...