Skocz do zawartości


Zdjęcie

zmeczenie organizmu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

budo_dzidas
  • Użytkownik
  • Pip
  • 18 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

zmeczenie organizmu
z gory prepraszam jesli temat byl juz poruszany, nie udalo mi sie go znalezc w istniejacych postach.

mam maly dylemat - trenuje LL od niedawna, jakies 3 miesiace. od pewnego czasu ponownie daja o sobie znac stawy - lokcie, kolana, nadgarstki, cos niedobrego dzieje sie tez ze stawem skokowym prawej nogi. pomyslalem, ze najlepszym rozwiazaniem bedzie przerwa, ale do konca sezonu (licze tak powiedzmy do czerwca, bo latem treningow nie ma) zostalo raptem 3 miesiace.

i tu rodzi sie pytanie - przerwac, wyleczyc i startowac od wrzesnia czy chodzic do konca sezonu i jakos przebolec?
  • 0

budo_nazeem
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 721 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
Możesz zmniejszyć ilość treningów z np.3 do 2 lub jednego, jezeli bardzo Cię boli, solidne rozgrzanie stawów przed treningiem + jakiś preparat na regenerację stawów. Polecam Arthron Complex-jeden z najlepszych preparatów na regenerację stawów. Nie kupuj samej glukozaminy, zawsze z jakimiś dodatkami typu siarczan chondroityny etc.
Jeżeli będzie dalej boleć, raczej przerwij treningi na jakiś czas.
  • 0

budo_sally
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4333 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Południe
  • Zainteresowania:Muay Thai

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu

i tu rodzi sie pytanie - przerwac, wyleczyc i startowac od wrzesnia czy chodzic do konca sezonu i jakos przebolec?

nie, uwazaj bo tak sobie mozna cos zalatwic na dobre
raz faktycznie moze nie ma za dobrej rozgrzewki, wiec się samemu rozgrzej przed treningiem
dwa poluzuj trochę częstotliwośc
trzy preparaty zazywaj. faktycznie: mi pomogl Flexit (najpierw w płynie, potem w proszku , mają troche inny skład) teraz czekam na animal flexa z allegro (co drugi dzien chce go brac - profilaktycznie)
w kazdym razie wracam do treningow po kontuzji jednego kolana (wiezadło), wczesniej uszkodzonego i nieleczonego drugiego (lekarz kretyn kazal mi to olac ze niby przejdzie , dwa lata było chore teraz dopiero po tych srodkach i rehabilitacji preszlo) i lekcewazonej długo, a potem leczonej laserami, krio bez większych efektow kontuzji łokcia.
Jak narazie wszystko działa..zobaczymy

i koniecznie rob te cwiczenia, od najlzejszych obciazeń zacznij:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_dzidas
  • Użytkownik
  • Pip
  • 18 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
wielkie dzieki za tak szybka odpowiedz, wnioskuje ze wszelkiego rodzaju urazy stawow to raczej goracy temat wsrod zawodnikow.
juz od jakiegos czasu lykam glukozamine (forma stawy i kosci - na inna nie mialem siana), rok temu mialem uszkodzone kolano, udalo mi sie je zaleczyc a teraz znowu zaczal sie odzywac bol (pomimo tego ze uwazam, nosze ochraniacze).
przed treningami jestem predzej wiec sie rozgrzewam, poza aerobami w domu cwicze joge wiec nie powinno byc problemow typu "miesien uciskajacy staw".
jeszcze raz wielkie dzieki za szybka reakcje, poprobuje specyfikow ktore polecacie i na jakis czas przerzuce sie na ogolnorozwojowke, coby kondycha do wrzesnia nie siadla ;)
  • 0

budo_maly16
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 58 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bialystok
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
Ja na twoim miejscu nie przerywalbym treningow.
- spij conajmniej 8 godzin
- jedz 5-6 zbilansowanych posilkow co okolo 3 godziny
- lykaj witaminki i suplementy
- dodaj 1-2 treningi silowe/kondycyjne w tygodniu
- zmieniaj intensywnosc treningow np. 1 tydzien ciezkie, 2 lzejsze
- nie rob przerw miedzy treningami wiekszych niz 3 dni
  • 0

budo_dzidas
  • Użytkownik
  • Pip
  • 18 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
- spij conajmniej 8 godzin

to nie takie proste przy 2 etatach...

- jedz 5-6 zbilansowanych posilkow co okolo 3 godziny

j.w.

- lykaj witaminki i suplementy

lykam ;)

- dodaj 1-2 treningi silowe/kondycyjne w tygodniu

silka 3xtydzien, sparingi stojki okazjonalnie, rower

- zmieniaj intensywnosc treningow np. 1 tydzien ciezkie, 2 lzejsze
- nie rob przerw miedzy treningami wiekszych niz 3 dni

probowalem juz roznych kombinacji i ciagle powraca bol, a wole zapobiec niz pozniej miec noge krojona i do konca zycia problemy...
  • 0

budo_nazeem
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 721 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
Jeżeli Cię bolą stawy to trenign na siłowni szcególnie z wolnymi ciężarami odpada z logocznych powodów.
Zmień glukazaminę na coś z dodatkiem. Nigdzie w naukowych doniesieniach nie mam oficjalnie potwierdzone podobno, że sama glukozamina coś daje. Na jednego działa na drugiego nie.
  • 0

budo_nazeem
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 721 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
zmieniaj intensywnosc treningow np. 1 tydzien ciezkie, 2 lzejsze

Jaka moze gość robić ciężkie treningi, jak go wszystko boli? Głównie technika w takim przypadku.
  • 0

budo_maly16
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 58 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bialystok
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
Te wszystkie rzeczy, ktore napisalem musza byc stosowane razem.
Najwaznejsza jest regeneracja i dobre odzywianie. Jezeli nie robisz tych podstawowych czynnosci, to wyklucza zdolnosc do ciezkiego treningu.
Ciezki trening jest po to, zeby wzmocnic miesnie, co uchroni twoje stawy.
Nie cwicz jak kulturysta, ale jak fighter (nie bede sie rozpisywal).
Bole stawow masz z braku regeneracji i prawdopodobnie zle dobranych cwiczen.
Zadne super pigulki nie zastapia Ci tego co wczesniej napisalem.
Powodzenia.
  • 0

budo_dae2
  • Użytkownik
  • Pip
  • 22 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
pech, dwa dni temu kupiłem samą glukozaminę, bez żadnych dodatków.
Po ostatnich treningach czułem wszystkie stawy i stweirdziłem że cos z tym trzeba zrobić.
Prócz stawów bolą mnie też mięśnie - szczególnie dolna cżęśc pleców.
Czuję to gdy skręcam się w prawo lub lewo. Czy coś polecacie na regenerację mięśni?
  • 0

budo_genesius
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 435 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Z Najwyższej Półki
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
Trening, trening, trening...
Reszta sama przejdzie.
Cwiczysz tylko 3 miesiace i nie wiem dlaczego juz tak do tego podchodzisz.
Daruj sobie witaminki ( jedz lepiej owoce), zrezygnuj z silki i innej procz treningu dzialalnosci fizycznej.
Poza tym jak juz po 3 miesiacach masz tyle problemow, to kariera swietlanie nie wyglada.
  • 0

budo_balofy
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1592 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
wiekszosc z was chyba nie miala powaznych problemow ze zdrowiem ze tak pier***.
do zalozyciela tematu:
-wiem, banał, ale idz do lekarza, dobrego lekarza ktory cie porzadnie zbada.

Tych glupot to nie sluchaj, wyklucz wzselkie mozliwosci kontuzji nie cwiczac w tym czasie o dopiero pozniej zacznij treningi na nowo.

O witaminkach to powinienes pamietac zawsze a nie jak boli, do przeciazonego organizmu dodawac kupe cwiczen jak to niektorzy spryciarze radza to zajebisty pomysl, ale chyba na rente inwalidzka.

kretynskie rady wsadz miedzy bajki, i po wizycie u lekarza, jesli nic nie zdiagnozuje to pogadaj z trenerem.

Rady malego wskazuja na to ze cyferka przy nicku to naprawde oznaczenie wieku...

Trzymaj sie zdrowo i troszcz sie o stawy, ciezko je wymienic ;)
B.
  • 0

budo_maly16
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 58 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bialystok
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
Przeczytaj jeszcze raz moj post ze zrozumieniem mistrzu.
  • 0

budo_balofy
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1592 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
nie musze "mistrzu".
  • 0

budo_embe
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 311 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
ja do 3 treningów w tygodniu doszedłem po 1,5 roku treningu.organizm musi przywyczajać się stopniowo do takiego wysiłku, inaczej wysiadają mięśnie i stawy.nie forsuj się, to najważniejsze.
  • 0

budo_nazeem
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 721 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu

-wiem, banał, ale idz do lekarza, dobrego lekarza ktory cie porzadnie zbada.
B.

Sportowego, bo zwykły powie ci:Pan nie ćwiczy. I na tym się skończą jego porady.
  • 0

budo_dzidas
  • Użytkownik
  • Pip
  • 18 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
dzieki za wszystkie opinie, dobrze je przemysle. do genesius - to nie pierwszy sport jaki trenuje, nie znasz historii moich kontuzji wiec nie oskarzaj o slaba wole. kiedy trenowalem karate, prawie nigdy nie mialem zadnej kontuzji.

wesolych swiat ;)
  • 0

budo_balofy
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1592 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
nazeem
stereotyp.
dobry lekarz ci tego nie powie, niewazne czy sportowy czy "zwykly" specjalista.
Od sportowego na wiezadla i chondromalacje (kuzwa, zawsze zapominam jak to sie pisze ;) ) dostalem masc. zwykly, po skierowaniu, coprawda na malo koniec koncow sensowna rehabilitacje mialem i tomograf (przy okazji poniekad) i rezonans robiony a pozniej artro.

Wiec tutaj trzeba ostroznie podchodzic.
  • 0

budo_nazeem
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 721 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
Wiesz, trzeba też mieć trochę farta z lekarzami. Mój kumpel wydał ponad 1500 złoty na leczenie barku w Carolina medical center gdzie się leczy większość gwiazd sportowych.NIe powiedzieli mu co się stało bo nie doszli do tego i zabiegi gówno dały.Więc trzeba mieć kasę i trochę szczęścia w tym wszystkim:) Może takiemu Gołocie co się u nich leczył by wyleczyli raz, dwa a tak od zwykłych ludzi ciągną kasę:/
  • 0

budo_oro
  • Użytkownik
  • Pip
  • 19 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:GB Torun

Napisano Ponad rok temu

Re: zmeczenie organizmu
Witam!
Rowniez uwazam, ze powinienes isc na badania. To nie jest banalna sprawa lecz zasadnicza. Wiele osob to lekcewazy lub z innych powodow nie robi tych badan, a przeciez moze sie okazac ze wystarczy zmienic diete i bedzie wszystko ok. Rowniez moze sie okazac ze nie powinienes trenowac czego Ci nie zycze.
Sam wybieram sie na takie badania bo mam podobny problem - praca, trening, rodzina i inne obowiazki zycia codziennego, ktore mecza organizm a sen, witaminy i odzywki czesto nie wystarczaja.

Pozdrawiam.[/scroll]
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017