Goshin-Ryu Wrocław - opinie? (a może inne propozycje?)
Napisano Ponad rok temu
Czy ktoś z forumowiczów miał styczność z wrocławską sekcją Goshin-Ryu (ul. Worcella)?
Tak ostatnio myślę nad ponownym rozruszaniem wapniejących gnatów;), a że dotychczas miałem doświadczenia głównie ze stylami "uderzanymi/kopanymi" więc dla odmiany chciałbym coś "dźwigniowo-chwytanego" :wink: Szukam czegoś z realistycznym podejściem, nie-przekombinowanego, z większym naciskiem na skuteczność niż na filozofię czy kulturę wschodu (choć bynajmniej awersji specjalnej nie mam). Elementy obrony przed bronią jak i sama walka bronią mile widziane.
Jeśli macie jakieś inne propozycje prócz wspomnianego przeze mnie Goshin-Ryu, to chętnie poczytam. W temacie stylów Ju-Jitsu jestem totalnym laikiem..
Nie ukrywam też, że ważnym czynnikiem jest bliskość sekcji od mojego miejsca pracy (Wrocław-Rynek) i treningi najlepiej po 18:00..
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
Heimdall
Napisano Ponad rok temu
pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Szukam czegoś z realistycznym podejściem, nieprzekombinowanego, z większym naciskiem na skuteczność niż na filozofię czy kulturę wschodu (choć bynajmniej awersji specjalnej nie mam). Elementy obrony przed bronią (...) mile widziane
Więc, chyba jest to sekcja dla ciebie. Świetny trener, ekstra atmosfera, różnorodne techniki. Zresztą, co ja się będe rozpisywał? Sam przyjdz i zobacz (pierwszy trening za darmo)
Napisano Ponad rok temu
http://www.kobudo.pl/j_bartnik.html może to Cie zainteresuje, mysle że warto sprawdzić i najlepiej samemu ocenic.
pozdrawiam
Najlepsze tradycyjne ju jutsu we Wroclawiu
Napisano Ponad rok temu
pit.ronin77 napisał:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] może to Cie zainteresuje, mysle że warto sprawdzić i najlepiej samemu ocenic.
pozdrawiam
Najlepsze tradycyjne ju jutsu we Wroclawiu
Przeczytałeś Gogatsu to?: