Skocz do zawartości


Zdjęcie

SEKCJE MUAY THAI POZNAN !!!!! NAJLEPSZE I NAJCIEZSZE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

budo_zaorish
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1418 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

SEKCJE MUAY THAI POZNAN !!!!! NAJLEPSZE I NAJCIEZSZE
Witam

Widze ze jest podobny temat ale czemu zostal zablokowany tego nie wiem, odwazylem sie zalozyc nowy. Prosze o informacje i dobre rady o sekcjach tajskiego boksu w Poznaniu. Chcialbym zaczac cwiczyc ale trzeba przyznac ze jestem laikiem w temacie SW wiec szczerze przyjme kazda rade. Nie orientuje sie w cenach ani ilosci treningow/tydzien wiec latwo mozna mnie w konia zrobic. Znalazlem na innym forum info o klubie "Tygrys" na ul Naramowickiej 237 bodajze. Znany Wam jest ten klub? W necie znalazlem stronke "Samolewski Team". Z zalozenia jestem nieufny, a ta stronka bardzo na mnie dziala jak reklama. Co tej sekcji sadzicie? Czy przy dwoch treningach tygodniowo i 100 zl miesiecznie to nie jest zdzieranie kasy? Czekam na wszystkie rady. Pozdrawiam
  • 0

budo_batonn
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Ciechanów

Napisano Ponad rok temu

Re: SEKCJE MUAY THAI POZNAN !!!!! NAJLEPSZE I NAJCIEZSZE
dwa treningi tygodniowo i 100 zł na miecha myśle luz :lol:
  • 0

budo_jet
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2606 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: SEKCJE MUAY THAI POZNAN !!!!! NAJLEPSZE I NAJCIEZSZE
Możesz spróbować poszukać [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]. Chciałem cię przestrzec przed trenowaniem w MMA Poznań - osobiście ani jednego treningu tam nie widziałem na oczy, ale słyszałem już kilka razy opinię, że poziom niski... :roll:
  • 0

budo_cypis
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1272 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano Ponad rok temu

Re: SEKCJE MUAY THAI POZNAN !!!!! NAJLEPSZE I NAJCIEZSZE