SEKCJE MUAY THAI POZNAN !!!!! NAJLEPSZE I NAJCIEZSZE
Napisano Ponad rok temu
Widze ze jest podobny temat ale czemu zostal zablokowany tego nie wiem, odwazylem sie zalozyc nowy. Prosze o informacje i dobre rady o sekcjach tajskiego boksu w Poznaniu. Chcialbym zaczac cwiczyc ale trzeba przyznac ze jestem laikiem w temacie SW wiec szczerze przyjme kazda rade. Nie orientuje sie w cenach ani ilosci treningow/tydzien wiec latwo mozna mnie w konia zrobic. Znalazlem na innym forum info o klubie "Tygrys" na ul Naramowickiej 237 bodajze. Znany Wam jest ten klub? W necie znalazlem stronke "Samolewski Team". Z zalozenia jestem nieufny, a ta stronka bardzo na mnie dziala jak reklama. Co tej sekcji sadzicie? Czy przy dwoch treningach tygodniowo i 100 zl miesiecznie to nie jest zdzieranie kasy? Czekam na wszystkie rady. Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Samolewskiego znam osobiście. Dobrze trenuje chłopaków, którzy startują w zawodach. Polecam.W necie znalazlem stronke "Samolewski Team". Z zalozenia jestem nieufny, a ta stronka bardzo na mnie dziala jak reklama. Co tej sekcji sadzicie?
Ceny kształtuje rynek. Nie wiem jakie są stawki w Poznaniu. Jednak dwa treningi to mało, żeby się czegoś nauczyć. W Kraku ceny są podobne, jednak za trzy razy w tygodniu.Czy przy dwoch treningach tygodniowo i 100 zl miesiecznie to nie jest zdzieranie kasy?
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
ile razy mozna pisac ze najlepiej pojsc na pierwszy darmowy trening do roznych sekcji i sememu sie przekonac ktora ci najbardziej odpowiada?
ciekawe......
po 1
to pierwsze slysze ze mozna przyjsc na pierwszy darmowy trening, a widzialem juz na jakiejs innej stronce ze w pojedynczy kosztuje 10 zl w tamtej sekcji. (ze laikiem jestem juz napisalem)
po 2