Skocz do zawartości


Zdjęcie

PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

budo_hoolxter
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 295 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Na tej stronce możecie wybierać pary drugiej rundy. Pride nareszczie zaczął słuchać głosu swoich fanów. Wiem, nazwiska zawodników są po japońsku, ale jak wybierzecie kogokolwiek to ukarze się wam zdjęcie fightera.

Niech usłyszą nasz głos.

Pozdro 600
  • 0

budo_administrator
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4477 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
fajnie, ale jak odczytać nazwiska, nie znając japońskiego?

sam zobacz co ja mam na ekranie:


Dołączona grafika
  • 0

budo_charly
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2742 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Ja tak zaglosowalem:
Mino vs Yoshi :)
Fedor vs Hunt
Josh vs Mirco
Fujita vs Fabricio

I mysle ze do polfinalu przeszliby Mino, Fedor, Mirco i Fabricio :)

Ciekawe jak wygladaja wyniki ankiety, szkoda ze nie ma podgladu...
  • 0

budo_charly
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2742 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Janusz wybierz ktoregos to Ci sie wyswietli jego portret, mozesz dowolnie zmieniac, a na koniec wcisnij przycisk na dole :)
  • 0

budo_administrator
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4477 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
o ja gupia ***


thx ;-)
  • 0

budo_singlaub
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1465 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Janek po screenie widać żeś namiętny fan budo. :)
  • 0

budo_tyszk0
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Żory

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
moje typy:
Fedor vs Barnett
Crocop vs Fujita
Minotauro vs Hunto
Werdum vs Yoshi

why?
1- Josh obil Alexa i sam wyzwal Fedora do walki.(mysle, ze ta walka odbedzie sie w 80%)
2- Szansa rewanzu dla Fujity, wlasciwie taka 2 mi zostala a nie chcialem obstawic Hunta z Miroslawem bo walczyli calkiem niedawno.
3- Jeszcze ze soba nie walczyli a jest to scisla czolowka HW. Mysle, ze Hunt ze swoim slabym parterem przegra ale pewnie ogladniemy sporo stojki bo MInotauro lubi sobie poboksowac ;)
4- Szansa dla mlodego ;) Werduma i jednoczesnie dla 1z Japnczykow. Ogladniemy troche parteru na gali i wszyscy beda zadowoleni:)
  • 0

budo_tyszk0
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Żory

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
moje typy:
Fedor vs Barnett
Crocop vs Fujita
Minotauro vs Hunto
Werdum vs Yoshi

why?
1- Josh obil Alexa i sam wyzwal Fedora do walki.(mysle, ze ta walka odbedzie sie w 80%)
2- Szansa rewanzu dla Fujity, wlasciwie taka 2 mi zostala a nie chcialem obstawic Hunta z Miroslawem bo walczyli calkiem niedawno.
3- Jeszcze ze soba nie walczyli a jest to scisla czolowka HW. Mysle, ze Hunt ze swoim slabym parterem przegra ale pewnie ogladniemy sporo stojki bo MInotauro lubi sobie poboksowac ;)
4- Szansa dla mlodego ;) Werduma i jednoczesnie dla 1z Japnczykow. Ogladniemy troche parteru na gali i wszyscy beda zadowoleni:)
  • 0

budo_zwierzak
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 318 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Fedor vs Barnett
Crocop vs Yoshi
Minotauro vs Fujita
Werdum vs Hunto

Fuji nie walczył już tylko z Mino, jeśli o wielką trójkę chodzi.
Chciałbym, żeby Hunt przeszedł dalej, a tylko Werdum w tej ekipie nie ma, za przeproszeniem, ryja z betonu. Fedzio i Barnett, wiadomo, "uważaj, o co prosisz, bo możesz to dostać". CroCop vs. Yoshi - heheh, "wszystko się może zdarzyć, nanana".
  • 0

budo_charly
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2742 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy

Chciałbym, żeby Hunt przeszedł dalej, a tylko Werdum w tej ekipie nie ma, za przeproszeniem, ryja z betonu.

Ale za to Fabricio poskladalby go w parterze, a nie sadze zeby Hunt dal rade utrzymac sie cala walke w stojce :)
  • 0

budo_lesoto
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 67 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wuwuła

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Typy mam takie jak Zwierzak. Najgorsza możliwość to jakby ustawili z Yoshide z Fujitą, wszystkie pozostałe są dobre.
  • 0

budo_hoolxter
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 295 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Moje typowanie polegało na takim skojarzeniu zawodników by ich walka nie była rewanżem.

Fedor "The Minotauro Hunter" Emelianenko vs. Josh Barnett
Mirek vs. Yoshi
Fujita vs. Hunto
Werdum vs. Mino

Mam nadzieje że Pride pójdzie po rozum do głowy i tak zestawi pary byśmy nie musieli przed wcześnie oglądać rewanżów. Obawiam się jednak że będą chcieli mieć japończyka w półfinale i zestawią Yoshiego z Fujitą.

Pozdro

Hoolxter
  • 0

budo_lagartija_rio
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 376 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Alliance Team Polska
  • Zainteresowania:Luta Livre

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Fedor vs barnett
mirko vs fujita
werdum vs hunt
mino vs yoshi

ale z tego co juz podobno jest blisko to Yoshi bedzie bil sie z Fujita :?
w takim wypadku obstawiam
Fedor vs Barnett(zeby go fedor pokrecil i to ostro) :twisted:
Antonio vs Werdum(chociaz wolal bym obu w dalszej eliminacji) :)
Mirko vs Hunt(tez zagadka bo nie dawno walczyli) :evil:

wogole czapa bo Mirko z Fabricio pewnie nie chetnie beda ustawiani(trenuja razem) Fedor z Mirko tez nie bo to ma byc pewnie pojedynek wielki rewanz itd. a z Huntem nie dawno walczyli :!: duze wyzwanie przed organizatrami
  • 0

budo_szerszy
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 680 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:TYCHY
  • Zainteresowania:Zapasy

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Fedor vs Hunt
Mino vs Barnett
Yoshi vs Crocop
Fujita vs Werdum
i pięknie by było...
  • 0

budo_vlodarius
  • Użytkownik
  • Pip
  • 49 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Chyba SZERSZY dał najciekawszą rozpiske, ale przyznam ze chetnie zobaczyłbym
Hunt vs Fujita
Mino vs Werdum
Barnett vs Fedor
Crocop vs Yoshi

Z pewnością nikt takich walk nie ułoży -zbyt przewidywalne
:)
Fujita nie przejdzie Hunta, bo żelazna szczęka nie wystarczy na siłę cisów Maorysa, Mino powinien złożyc Barneta bez problemu, reszta też do przewidzenia, Mino, Fedor i Mirko w finale, i dopiero final zajebisty :)
  • 0

budo_gawron
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 143 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:BJJ/MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
mino vs werdum - parterowa wojna, byloby ciekawie... mino na 90% by wygral, ale zapewne po paru swietnych akcjach obu zawodnikow.

hunt vs yoshida - huntowi nalezy sie rewanz.

fiodor vs barnett - bylaby zemsta za alexa, barnett ostatnio pokazal ze jest dobrym zawodnikiem i chetnie obejrzalbym ta walke.

zostaje mirko vs fujita, nic ciekawego, wazne ze mirko przeszedlby dalej :wink:
  • 0

budo_ks_
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 98 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Puscilem glos na:

Fedor vs Barnett
Mino vs Hunt
Werdum vs Fujita
Yoshi vs Mirko

Dalej chcialbym zobaczyc tych co sa na pierwszych miejscach.

Pozdro :-) .
  • 0

budo_ks_
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 98 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Puscilem glos na:

Fedor vs Barnett
Mino vs Hunt
Werdum vs Fujita
Yoshi vs Mirko

Dalej chcialbym zobaczyc tych co sa na pierwszych miejscach.

Pozdro :-) .
  • 0

budo_elcosta
  • Użytkownik
  • Pip
  • 36 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
Dokładnie tak!! Mino z Huntem i Mirko z Yoshim,do tego Fedor podcinajacy skrzydelka pyszalkowi Barnettowi i Werdum vs glowa ze stali Fujita. Bylo by bardzo ciekawie :twisted:
  • 0

budo_dar75
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3410 postów
  • Pomógł: 1
1
Neutralna
  • Lokalizacja:kiedyś z O, teraz z P.
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: PRIDE umożliwił głosowanie na pary 2 rundy
1. Mino vs. Yoshi - mógłby ktos wreszcie Yoshidzie kołnierzem szyję owinąć
2. Fiodor vs. Werdum - Werdum zrobiłby to co sie nie udało Ryśkowi - zadusiłby Fiodora
3. Barnett vs Crocop - jakieś KO by się przydało (tylko kto komu?)
4. Hunt vs. Fujita - W zasadzie wolałbym Hunta z Mino lub Werdumem, ale skoro już ich wcześniej rozstawiłem...
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021