rakiety śnieżne
Napisano Ponad rok temu
Jest mały problem, do tej pory nie miałem jeszcze okazji bawić sie w survival zimą.
Będę wdzięczny za sugestie ws. zakupu rakiet ( gdzie jakie marki i na co zwrócić uwagę ) i wszelkie inne uwagi.
Napisano Ponad rok temu
Ja bym tak nie mogl, sorry za OT :roll:
Napisano Ponad rok temu
Co to za biechy jak nie ma sniegu po pas :roll:
Ja bym tak nie mogl, sorry za OT :roll:
Słucham radia i słyszę, że na południu ciagel sypie, a w Sudetach jest już 1.5 metra swieżego sniegu.
Ale dzięki , że w ogóle odpisałeś, nie mniej czekam nadal na podjecie tematu.
Napisano Ponad rok temu
A czemu nie kupisz sobie ski-tourów? Używane kosztuja tyle, ile rakiety w sklepie, a zabawa na nich jest EXTRA!!! poza tym jeśli jeździsz na nartach, będzie ci łatwo się na nich poruszać. Spokojnie można się na nich chodzić/jeździć w puchu.
Napisano Ponad rok temu
Jeśli chodzi o rakiety sklepowe to nie mam żadnego doświadczenia. Nie używałem, nie kupowałem (to na co warto zwrócić uwagę przy zakupie, to to, żeby miały raczki od spodu, dają radę wtedy na zmarzniętym śniegu), ale interesowałem się jak je zrobic samemu w terenie. Mam parę adresów, jak chcesz to moge coś wkleić.
A czemu nie kupisz sobie ski-tourów? Używane kosztuja tyle, ile rakiety w sklepie, a zabawa na nich jest EXTRA!!! poza tym jeśli jeździsz na nartach, będzie ci łatwo się na nich poruszać. Spokojnie można się na nich chodzić/jeździć w puchu.
Fakt, zaczynam myślec o ski tourach ale nie mam do niech butów a to znowu jakies dodatkowe koszty, poza tym mialem przerwe w deskach jakies 6lat i o ski touringu niewiele wiem, jakos trudno mi sobie wyobrazić podchodzenie z nartami na nogach pod 300-400 m podejście i jakieś 100m przewyższenia. Ale może sie mylę, bedę wdzięczny za przyblizenie mi tematu ski touringu.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu