tłumaczenia capoeira songs
Napisano Ponad rok temu
Jestem początkującym capoeiristas i chciałbym sie nauczyć chociaż 1 piosenki do roda i nie wiem z kąd wziąść tłumaczenia ( bo śpiwnik mam) bo text jest po brazyijsku a ja nic nie kumam:wink:.A może ktoś ma tłumaczenia n polski dodatkowo (lub coś napisane fonetyczne.Chyba nikt nie lubiśpiewać czegoś czego nie rozumie:) .
POZDR
(p.s.) jak tu dodać załącznik (chiałem dać ten śpiewnik na forum może by się komuś przydał)
Napisano Ponad rok temu
Z tego, co wiem, to zapis fonetyczny danej piosenki bardzo pomaga poczatkujacym przy spiewaniu...
Skontaktuj sie ze mna jakos. Wyslij maila, albo zglos sie na gg.
Pozdrawiam i zycze powodzenia w nauce
Napisano Ponad rok temu
POZDR
Napisano Ponad rok temu
Muito Axe!
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] z góry wielkie dzieki...
Napisano Ponad rok temu
Ciesze sie niezmiernie, ze moglam pomoc.
Jakby kto jeszcze byl chetny, to pisac.
Muito Axe!
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Jesli ktos jest w stanie i ma ku temu checi, nie dopisze wiecej piosenek to spiewnika czarnej...Wrzuce to potem na serwer i bedzie ladny zbiorek... :wink:
Napisano Ponad rok temu
Ja niestety w tłumaczeniu nie pomogą :?
Napisano Ponad rok temu
Dzieki
Napisano Ponad rok temu
Ja tez sie jeszcze postaram w miare mozliwosci dopisywac.
Muito Axe!
Napisano Ponad rok temu
Bo ja bym od czegoś musiał zacząć (zapoznać się z językiem wymową i w ogóle )
Napisano Ponad rok temu
(hmmm.....w sumie to ja tez powinienem :? )
Napisano Ponad rok temu
POZDR
Napisano Ponad rok temu
Na początek polecam np. [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Z polskich rzeczy to ja znam tylko książeczkę Jacka Perlina "Portugalski dla początkujących (wersja brazylijska)" - ok 20 zł i do tego jakieś repetytorium z gramatyki. Ale i tak bez osłuchania z językiem i nauczyciela, który poprawia błędy to kiepska nauka.