Skocz do zawartości


Zdjęcie

ząbkowany folder


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

budo_smoku
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 800 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z Mroków....

Napisano Ponad rok temu

ząbkowany folder
Posiadam w swojej "kolekcji" mały folderek i duży fixed. logicznie rzecz biorąc brakuje mi necka i ...właśnie-dużego foldera. Choruję na niego od dawna, a przewijające się wątki o ER, Striderach itp. umiejętnie tę chęć podsycają :-) . Prezentacja cech ideału:
1. ząbki - obowiązkowo :) , może być w zamian pancerne ostrze :P
2. duży - 10-15 cm ostrza, albo krótszy, ale za to "mocniejszy"
3. cena - bez szaleństw, jestem biednym uczniakiem :D :(
4. wygląd - bojowy wskazany

taki nożyk do lasu czy otwierania zaspawanych włazów czołgów :)

moje typy:
CRKT M18-....(np Iraqi freedom, ale to tanto :cry: ), ciekawa cena i w ogóle nice, ale z ząbkami tylko tanto?
Extrema Ratio Nemesis - masakra, strasznie mnie kusi i nęci - ideał (no, może poza back-lockiem, wolę framy :wink: ) ale cena :cry: ,
Buck Strider - znowu cena:cry: , ale może coś używanego itp.....
...

CZekam na wszelkie rozsądne propozycję, porady, krytykę (?)

:) PZDR
  • 0

budo_lord von banan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2917 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: ząbkowany folder
Ale full ząbki czy part serrated?
  • 0

budo_smoku
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 800 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z Mroków....

Napisano Ponad rok temu

Re: ząbkowany folder
raczej kombo, trochę użytkowy być musi - nie całe życie człowiek wydostaje się z bunkrów i schronów pzreciwatomowych :wink: , czasem trzeba posmarować bułkę masłem czy coś :)
  • 0

budo_gacman_c
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 661 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Capoeira

Napisano Ponad rok temu

Re: ząbkowany folder
Endura combo ;)
Ciela plastik z wiatrakow do CPU i .....byla w tym swietna 8)