budo_dollyo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3402 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jerome LeBanner vs Jean Claude Van Damme!!! 03. 2005

"Kumite" nowy projekt Van Damme'a
Jean-Claude Van Damme latem rozpocznie zdjęcia do swojego nowego filmu zatytułowanego "Kumite". Obraz, którego produkcją zajmie się Don Warrener opowiadał będzie historię brutalnego turnieju wschodnich sztuk walk.
Don Warrener zapowiada, że "Kumite" przywróci popularność Van Damme'owi, któremu jak do tej pory nie udało się powtórzyć sukcesu jego największego sukcesu, czyli "Krwawego sportu".

Van Damme - VIC LATOUR
Jerome LeBanner - THE WOLF
Musashi - AKIRO YAMAMOTO
Michael McDonald - TITO
GoodRidge - MABI MAKABA

Zobaczymy tam jeszcze Sappa oraz Bolo :).

Dołączona grafika

PRODUCERS:
Richard Rionda Del Castro
Blair Reekie
Rainer Bienger

DIRECTOR:
Doug Milsome

WRITER:
Jean-Claude Van Damme

PRODUCTION DESIGNER:
Michael Wong

START DATE:
August 23, 2004

DELIVERY STATUS:
March 2005

budo_dollyo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3402 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Jerome LeBanner vs Jean Claude Van Damme!!! 03. 2005

LOGLINE:

Kumite (Budget USD $14 million) is an action-packed story of courage, friendship, and redemption, set against the backdrop of the most brutal and elite fighting tournament in the world, The Kumite. Vic Latour (Jean-Claude Van Damme), the only westerner to ever win the Championship of the Kumite, returns to defend his title after years of alcoholism and despair, overcoming great odds to achieve greater glory.

SYNOPSIS:

Since achieving the heights of victory, Vic has experienced the depths of despair. Once a devoted family man and martial arts instructor, Vic now struggles to cope with the tragic loss of his daughter, BIANCA, killed in a senseless gang shootout. Since Bianca's death, Vic's wife JANICE has been locked in a state of catatonic shock. A ghost. The Kumite trophy, a sleek sword, hangs in the wall of the gym he calls home, a relic and a reminder of his former glory. He's an outsider in his South Central Los Angeles neighborhood, and has become a drunk. Vic's only friend is a kindly neighbor he calls MAMA.

Vic learns that his wife will be sent to a state facility if he cannot pay the hospital for her stay. Distraught and angry, he retreats to a bottle of scotch at a rough Los Angeles dive, where he is confronted by two thugs. Instead of fighting them, however, he smashes their prized automobile. In the dead of the night, the thugs show up at his gym to exact their revenge. At this moment, Vic realizes that all he knows how to do...is to fight. He enters the upcoming Kumite tournament to defend his trophy, the symbol of his past glory.

The news of his entry excites the fighting community. KENTA YAMAGAMI, the head of the Underground Fighting Arts Association, easily sells all sixteen positions to wealthy investors from all over the world. Each investor represents a fighter they believe can win the Kumite. In a coup of sorts, an eccentric Texas oil tycoon, LEE COOPER, come up with enough cash to legalize the Kumite and bring it to Western soil for the first time in its storied history. This move infuriates the other investors, but makes Kenta Yamagami even wealthier than he can imagine, leading the unveiling of a new fighting entity, the Global Fighting Arts Association.

Meanwhile, Vic returns to his boyhood home in Belgium to train with his beloved sensei, a stern but lovable man named CLAUDE GOETZ. Vic's body is worn from years of abuse, which leads Cluade to devise a training regimen that is sometimes humorous, but often punishing. He whips Vic into shape, and pronounces him ready to fight in the Kumite. But the competition is heated and fierce. AKIRO YAMAMOTO, a young Japanese fighter, mercilessly tears through his opponents with only one goal in mind: to defeat the Cajun and win back his family trophy. THE WOLF, a Russian fighter, fights to stop the cruel hunting of his only friends, the wild wolves of Siberia. And LEE CHANG PENG fight to prove his love to his investor, the enigmatic Chinese businesswoman named LADY TING

The fighters have trained. The investors have spent millions of dollars. And now they all must head to Los Angeles, California to settle their scores in the ring. It is time...for Kumite.

budo_czuczumaj
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 316 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

ale van Damme staro wyglada na tym plakacie ... :roll: jakby mial z 50 lat

budo_administrator
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4477 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

czad.

Szkoda ze Van Dam wygra z nimi wszystkimi.
Osobiscie wolalbym by wygral Francuz a nie Belg :-D

budo_druss
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 513 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

" THE WOLF, a Russian fighter, fights to stop the cruel hunting of his only friends, the wild wolves of Siberia."
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Tak na poważnie,to w tego typu produkcjach fabuła ma znaczenie drugorzędne,bardziej liczy się sposób pokazania walki i ich choreografia.Jestem optymistą,mam nadzieję,że LeBanner nie zginie na początku turnieju.
Ps.Van Damme zaczął teraz grywać "powracających'' do formy mistrzów,mających za sobą ciężkie doświadczenia,dlatego ten 'zmęczony' wygląd.

budo_marti
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 742 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Ps.Van Damme zaczął teraz grywać "powracających'' do formy mistrzów,mających za sobą ciężkie doświadczenia,dlatego ten 'zmęczony' wygląd.

Pewnie znow oslepnie podczas finalowej walki :P a i tak zajebie przeciwnika jakimis hiper magicznymi sposobami :P albo jakas super - straszna kontuzja mu sie odnowi podczas walki i utykajac, za pomoca jednej reki zabije wszystkich ;)

budo_administrator
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4477 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

hahaha.
i zrobi szpagat w powietrzu

budo_dollyo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3402 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

hahaha.
i zrobi szpagat w powietrzu

Już chyba nie te lata

budo_jani
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 609 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

" THE WOLF, a Russian fighter, fights to stop the cruel hunting of his only friends, the wild wolves of Siberia."

Kurde w tej roli widzę TYLKO jedną osobę.... Fedora :) ... mógłby sobie Van Damme dać już spokój z tymi filmami...

budo_cheetah
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 869 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Heheheh i znowu bedziemu zmuszeni ogladac wymiany 5 ciosów z 30 kamer...żenada, przez takie cos sie az zle oglada, zauwazcie ze w jego filmach choreografia walki jest taka ze z jednego ujecia max 4-5 ciosow jest i zaraz migniecie inna kamera i za sekunde znowu inna...wkurza doslownie...mam juz za soba kilka filmow akcji(amatorskich) i wiem ze takie cos jest trudne ale bez przesady-maja tyle mozliwosci i budzetu ale nigdy z tego nie korzystaja, a moze brak im umiejetnosci...Holywood to holywood... :roll:

....ale i tak pewnie ogladne ten film...ze wzgledu na old time's...

budo_administrator
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4477 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

ale Jerome jest bardziej ruski z twarzy ;-)

budo_marti
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 742 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

ale Jerome jest bardziej ruski z twarzy ;-)

ten nos? ;)

budo_jurek
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 474 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Ostatnio obejrzalem sobie 'Cyborga' z Van Damme'em - to dopiero jest wybitny film. :)

Pozdro
J.

budo_raben
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 382 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Van Dame robi sie podobny do Stefka Segala, poprostu sie starzeja chlopaki.

A w filmie pewnie powinien pasc po jednej akcjzi a znajac zycie nakopie wszystkim.

budo_taz
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 191 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Ja oglądałem niedawno film "Skazany na Piekło" o rosyjskim więzieniu z Van damkiem w roli gł i od bardzo dawnego czasu byłem mile zaskoczony. Nawet nie umie się tam bić. Gra raczej furiata obojętnego na przegraną czy wygraną.

budo_cynik
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 5337 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Ja oglądałem niedawno film "Skazany na Piekło" o rosyjskim więzieniu z Van damkiem w roli gł i od bardzo dawnego czasu byłem mile zaskoczony. Nawet nie umie się tam bić. Gra raczej furiata obojętnego na przegraną czy wygraną.

Jak na Van Damme to baaardzo dobry film, przyznaje.

budo_lukew
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 467 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

[chlopie w regulaminie pisze wyraznie - nie linkowac innych forow. Znaj moje dobre sece bo by cie inny zablokowal dawno za to. - cynik.]

budo_nechrist
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2092 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

no to szykuje sie polaczenie "kickboksera" i "krwawego sportu" 20 lat pozniej ;)

budo_cheetah
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 869 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Na to wyglada...ale dziwi mnie jedno ...dlaczego Van chodzi z 5 ochroniazami po miescie, przeciez on tak w filmach wymiata...(joke)buahahahah żenada... :)

budo_gambit
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2089 postów
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... ale Krwawego Sportu i tak nic nie pobije, z tym brodatymm amerykanem, rozbijaniem dolnej cegły i utworem " Fight to survive"

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021 : 2022 : 2023 : 2024