Kerambit: noz czy kastet ?
Napisano Ponad rok temu
Wszak kerambitem mozna uderzac, stanowi wypelnienie piesci i oslania palec wskasujacy, nic wiec nie broni uzyc tej osklony na palec podobnie, jak uzywamy kastetu. Czy idac dalej tym tropem policja moze sie doczepic do kerambitu, jako do broni, na ktora wymagane jest pozwolenie w mysl ustawy ?
Napisano Ponad rok temu
racze to bendzie u nas brany za coś co zalicza sie do brońi " nozo podobnej" kij go wie jak go nazwą panowie policjańci.
Może niedługo ktoś sie podzieli swojimi informacjami.
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
nóż czy kastet?
i jak jest z legalnością?
ps. napiszcie jeśli możecie więcej na temat karambitu (linki może), nie znam się zbytnio na nożach, a temat mnie zainteresował
dzięki
Napisano Ponad rok temu
Nie ukrywam, ze opinia siostry mile widziana
Napisano Ponad rok temu
ja bym się upierał że to nóż z rozbudowanym zamknietym jelcema to co to jest?
nóż czy kastet?
i jak jest z legalnością?
ps. napiszcie jeśli możecie więcej na temat karambitu (linki może), nie znam się zbytnio na nożach, a temat mnie zainteresował
dzięki
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Nie ukrywam, ze opinia siostry mile widziana
Nie wiem, co powie na to siostra i policja, ale jak użyjesz i Cię złapią to:
1996.12.19 wyrok s.apel. II AKa 344/96 Prok.i Pr. 1997/7-8/21
w Gdańsku
Nie powinno budzić wątpliwości, że kastet jako broń ręczna w postaci spojonych ze sobą metalowych pierścieni, nakładana na palce w celu wzmocnienia uderzenia pięścią, obojętnie czy w postaci oryginalnej broni czy w postaci narzędzia służącego do innego celu, ale mającego identyczne właściwości (jak użyte przez oskarżonego metalowe pokrętło zaworu, które ze względu na swoje właściwości stwarzało możliwość nałożenia go na palce ręki, a w konsekwencji wzmacniało siłę uderzenia pięścią) ze swej istoty jest narzędziem niebezpiecznym.
Napisano Ponad rok temu