Darts
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
yyy...
całkiem inna technika waga i praktycznie wszystko :-) no może tu i tu trzeba cela mieć
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]!affiliate!
(tam przewazaja gwiazdki - takze skuteczne).
Pozdro
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
O rzucaniu nożem było już n-razy, więc poszukaj w archiwum.A co sadzicie o gwiazdkach ninja? Bo mi sie wydaje, ze dzieki ruchowi obrotowemu wbijaja sie one z wieksza sila niz noz. Czy trening takimi gwiazdkami daje dobre podstawy do rzucania nozem? Po prostu wszystko co wiecie, bo ja jestem kompletnie zielony w tym temacie i nawet nie wiem o co powinienem sie zapytac.
Moim zdaniem prędzej gwiazdki niz rzutki, bo rzutki wypychasz, a gwazdki podrkęcasz, jednak gwiazdki sa inaczej wyważone niż nóż i chyba kup sobie nóż do rzucania i zacznij go powoli wyczuwać.
Dobrym ćwiczeniem też jest kupenie sobie gwoździa(największego w sklepie tj chyba 12cali), zaostrzenie i rzucanie... Miłego ćwiczenia
Napisano Ponad rok temu
O gwiazdkach natomiast co moglibyscie powiedziec? Widzialem bardzo wiele ich rodzajow i nie wiem czym sie kierowac przy ich wyborze i ogolnie nic o nich nie wiem.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
ciekawym pomysłem są natomist rzutki tzw torpedos - czyli "gwóźdź" zaostrzony z obu stron. jeżeli mnie pamięć nie myli to dawno temu Seiken pisał, że są goście którzy tym polują 8O .
Napisano Ponad rok temu
@after: jak lubisz rzucać przedmiotami dla rekreacji (jak ja) to podejrzewam, że będziesz miał taką samą frajdę z rzucania nożem co gwiazdkami, choć może ciut większą bo trudniej. Jedno i drugie tak samo miłe.