Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czym i z czego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

budo_fujin
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Czym i z czego
Jakoś mnie naszło na robienie noży. I tu pojawia się problem: skąd wziąć materiał i jakich potrzebuję narzędzi. Na początku oczywiście nie chcę się zabierać za coś skomplikowanego, bo w tym temacie jestem kompletnie zielony.
  • 0

budo_marecki-san
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Breslau inaczej Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: Czym i z czego
Pewnie dostaniesz całą mase postów na ten temat, tymczasem moge ci tylko poradzić nastepujace rozwiazanie szlifierka ręczna i jakis nóż kuchenny = twój własny wynalazek :twisted:
  • 0

budo_atomex
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 188 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: Czym i z czego
Koonia zapytaj :) On tu jest specjalista od takich spraw.
  • 0

budo_maj
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano Ponad rok temu

Re: Czym i z czego
byl tu kiedys taki watek "noze custom". Moze tam cos znajdziesz dla siebie
  • 0

budo_foetus
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 313 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Galicja

Napisano Ponad rok temu

Re: Czym i z czego
ttaakk kazdy orze jak moze i z czego moze
ile ludziskow tyle pomyslow :) :) :)
  • 0

budo_jani
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 609 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bytom 7

Napisano Ponad rok temu

Re: Czym i z czego