Skocz do zawartości


Zdjęcie

Do End


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

budo_lukew
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 467 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice

Napisano Ponad rok temu

Do End
konihi wa ziomek :)

czytalem ze cwiczysz Iaido chcialem sie zapytac jaki styl ? i jak wyglada trening u was (jesli chodzi o Iaido to jestem zielony) czy ciwczycie caly czas kata czy macie jeszcze jakies walki sytuacyjne przechwyty itp.
opisz taki standardowy wasz trening jesli mozesz.

Pozdrawiam
Lukew
  • 0

budo_end
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice

Napisano Ponad rok temu

Re: Do End
No więc tak.
Njapier są tradycjne pokłony do senseia,flagi i meicza japońskiej a następnie rytualne zatykanie meicza za pas OBI.
Czasem jest jakaś rozgrzewka z mieczem(ale nei zawsze bo mamy tylko 1,5 h do dyspozycji).
Zwykle przerabiamy kilka do kilkunastu kata( czasem nowe czasem stare a czasem jakeiś kombinacje) nastepnie jest keiko. Tutaj sie wymienia miecze na bokkeny i ćwiczymy układy w parach.
Po tym jest znowu ukłon do miecza, flagi, senseia i innych ćwiczących.
Po tym są sprawy organizacyjne i wszyscy siezbierajado do domu.
  • 0

budo_end
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice

Napisano Ponad rok temu

Re: Do End
Szkoda tylko że mamy iaido tylko raz w tygodniu. I to tylko 1,5 h. Ale jak narazei wiecej sie nie da ;( . W każdym razie ma bycza neidługo drugi trening ale to i tak za mało ;(.
Mimio to na treningach(u nas) jako cwiczący nie da sie nudzidzić. A sensei ma poczucie humoru co jest czsami ważne by sie roluźnić.
  • 0

budo_marcin954
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2861 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Manchester UK
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Do End