pierwszy trening
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Powodzenia !!!
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Na początku będziesz myślał że nic nie umiesz i nigdy się nie nauczysz (aikido jest trudne)
Po roku będziesz wiedział że nic nie umiesz ale będziesz miał nadzieję że kiedyś się nauczysz.
Podobno po ok. 5 latach przychodzi następny kryzys - czytałem coś o tym na tym forum. (sam ćwiczę od 1 roku)
Dosyć ważne - nie myśl że staże to nie dla ciebie. Staże naprawdę są dla wszystkich. Ja przynajmniej dzięki stażom dostałem dodatkowego kopa i dzięki nim lepiej mi się ćwiczy (byłem na dwóch).
pozdrawiam
Wiechoo
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
To ja mam takie pytanko: Jak należy się zachować w dojo? hmm...dokładnie mam na myśli np. kolejność ustawienia na początku treningu.Od czego zależy? Czy początkujący wykonują te same ruchy, jakie wykonuje reszta? (Mam nadzieję,żenie!!!) Jeśli ten temat już był omawiany, to proszę,możecie mi podać link,albo temat postu jeśli pamietacie? Nie mogłam znaleźć na razie nic takiego!
Bardzo proszę tu znajdzie kolega odpowiedź na pytanie
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
To prawie dokładnie to, o co mi chodziło:-)
Napisano Ponad rok temu
To ja mam takie pytanko: Jak należy się zachować w dojo? hmm...dokładnie mam na myśli np. kolejność ustawienia na początku treningu.Od czego zależy? Czy początkujący wykonują te same ruchy, jakie wykonuje reszta? (Mam nadzieję,żenie!!!) Jeśli ten temat już był omawiany, to proszę,możecie mi podać link,albo temat postu jeśli pamietacie? Nie mogłam znaleźć na razie nic takiego!
Aha. Początkujący wykonują te same "ruchy" co pozostali
U nas sensei sam podchodzi i tłumaczy im,ale również wyznacza hakame która pomaga osobie
Napisano Ponad rok temu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
Aikidoko! - przeczytaj zanim napiszesz...
- Ponad rok temu
-
Ktokolwiek wie ...