Strider raz jeszcze
Napisano Ponad rok temu
Mam pytanie dotyczące trzech modeli noży Stridera:
Strider WP CP
Strider PH
Strider MT - 10 Sniper
Chciałbym się dowiedzieć rzeczy typu:
z jakiej są stali
jaka jest cena ( nie chodzi mi o SRP bo ją znam )
wszystkie możliwe informacje na temat Strider WP CP ponieważ nie znalazłem nic oprócz fotki
Czy Strider MT - 10 Sniper to tylko odmiana Strider MT czy zupełnie inny model ( są podobne )
P.S. Mam fajne fotki tych noży ale jestem laikiem w sprawach komputerowych i nie potrafie wrzucić ich na forum, był bym wdzięczny jeśli napisałby mi ktoś jak to zrobić. Może być na priv : [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Pozdrowienia
Black
Pomyśl dwa razy - tnij raz
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Napisano Ponad rok temu
podziękowania dla ID
Napisano Ponad rok temu
Oto linki do zdjęć tych noży:
podziękowania dla ID
jestem ld - Ld ;P
Napisano Ponad rok temu
Nieduży, ale słodziutki (czy to możliwe?)Striderek. Robia go z ATS-34, BG-42 lub S30V (najczęściej). Dobry, podręczny nożyk. Mam go w wersji Warncliff i noszę najczęściej jako nóż na wszelkie wypady wędrowne przypiętego na lewym ramieniu na plecaku. Szybko dostępne ostre i mocne ostrze. I nie za ciężkie jak na Stridera. Generalnie każdy jest nieco inny, to taki Strider robiony poniekąd "dla zabawy". Często robi je sam Mick albo Duane w wolnych chwilach. Przydatny!
Strider PH
Obustronny gwódź z ATS-34 (nie syszałem o innej stali w tym modelu) działający na zasadzie wwal w cel aż po rękojeść z całej siły.
Strider USMS (zwany też "MT Sniper")