Sapp vs Kimo
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Napisano Ponad rok temu
The main event will feature Bob "The Beast" Sapp vs. Kimo Leopoldo.
to na kogo stawiacie ? dla mnie jesne 1r ko
Napisano Ponad rok temu
Kim jest Bob i Kimo w K-1 ? ......
Tak wiec slowo "worked" cisnie mi sie na usta, nie wiem czemu.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
a dlaczego nie, soirry że pytam ale jestem nowy w temacie, jeżeli walczy w jednym turnieju to nie może walczyć w innym, czy są jakieś inne reguły, a może chodzi ci o jego wagę?
Wydaje mi sie ze Kimo po prostu nie nadaje sie do K1.
Sa ludzie ktorzy walcza z powodzeniem w K1 i Pride- np. Crocop i Sapp.
Ale tacy ktorzy dobrzy sa w MMA wcale nie musza byc dobrzy w K1- gdzie walka w calosci odbywa sie w stojce.Przyklady: G.Goodridge i D.Frye oberwali w K1.
Napisano Ponad rok temu
Marchew
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
jak wytrenuje to się będzie nadawał, teraz by walczyć w tych turniejach to trzeba trenować przekrojowo co też ci panowie robią, więc walczą i w parterze i w stójce, po za tym w K1 jest parter chyba że pomyliłem z Pride
w K1 nie ma parteru.
K1 to kickboxing+ kolana- wiec o jaka przekrojowosc Ci chodzi?
Nie ma chwytow- sa tylko uderzenia.
Poza tym Kimo ma juz 39 lat
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Nie obrażaj Mirka umieszczając go w takim towarzystwie ;]. Mirko jest świetnym Kickboxerem, a Sapp górą mięcha bez żadnej techniki.Sa ludzie ktorzy walcza z powodzeniem w K1 i Pride- np. Crocop i Sapp.
Za czasów UFC 3 - The American Dream miał 3 DAN. Do dziś chyba się nic nie zmieniło, bo Kimo bardziej poświęcił się MMA.Ale Kimo ma chyba dana w taekwondo czy cos. Co mu skodzi sprawdzac sie w stojce?
Tank... jego powrót to kompletna porażka. Fajnie by wyglądała jego walka z Fedorem .Faktycznie jak ma juz 39 lat to dałby sobie spokój, chociaż są starsi, bodajże Tank Abbott
Napisano Ponad rok temu