MA a gry komputerowe
Napisano Ponad rok temu
Czy zauwarzyliście, iż w grach komputerowych jóż od jakiegoś czasu jest tendencja do pokazania efekciarskich i w miare realistycznych walk, weźmy np: takie deadh or alive 2 grałem w to ostatnio z bratem i zaczeliśmy sobie techniki nazywac jakie oni tam trzaskają albo chociarz seria virtua fighter od początku starała się pokazać raczej realistyczne podejście oczywiście nie będzie pokazane nigdy full realizmu bo to sie tak nieda ale za to chyba coś ostatnio zaczęło się ruszać gdyż w zapowiedziech zaczyna być coraz częściej słyszeć, że realizm stoi na najwyższym poziomie i to nie tylko w w grach o walkach ale inne symulatory zaczynają zyskiwać na popularności głównie właśnie sportowe.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
była taka stara gra jeszcze na amigę 1200 - nazywała tae-kwon-do master, żadnych super ciosów czy bajerów tam nie było, tylko tekłon i kickbox.
BTW. Napisali ją ludkowie z Białej Podlaskiej )
Z realistycznych gierek nalezy wymienic Bushido Blade na PSX'a
Walka odbywała się na miecze. Były zejscia z linii ataku. A przeciwnika powalało się jednym ciosem lub dało zranić w rękę czy nogę.
Z ciosów specjalnych można było rzucić w przeciwnika wakizashi, lub cisnąć mu piaskiem w oczy.
Dało sie nawet włączyć widok jak w FPP.
Polecam.
/a ja bede musiał scignąc cholere co sobie tą gre odemnie 'pozyczyła' /
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Gierka w singlu miała możliwość przechodzenia z jednej lokacji do kolejnej, dzięki czemu nie byliśmy ograniczeni do walki w tylko jednej arenie. Ponadto aby ją zakończyc trzeba było walczyć honorowo, zadnych ciosów w plecy
Bardzo widowiskowe były walki w lasku bambusowym gdzie po pozadnym cięciu oprócz przeciwnika padało zazwyczaj tez kilka bambusów. Ciekawe tez były nocne walki na plaży.
Walka jak juz wspomniałem mogła zakonczyc się po pierwszym cięciu więc jnajwazniejszym jej aspektem w niej jest kontrola dystansu. Gdy juz znalezlismy się w strefie ataku bardzo trudno było się wycofac, więc pozostało tylko niezmielnie trudne parowanie ciosu lub próba zejsicia z linii ataku.
W grze mamy ciekawy wybór broni od typowo japonskich jak katana, czy naginata, po europejski rapier. Jednak zamyka się on w obrębie mieczy + wspomniana naginata
W sumie patriotycznie walczyłęm tyko kataną więc moge sie wypowiedziec tylko do sposobu walki tą własnie bronią w tej grze.
W trakcie walki mamy wpłym na garde miecza, atakowac mozna zapomocą cięć (uchi) oraz tsuki (pchnięcia). Cięcie mozna było robić na trzy poziomy (jodan-chudan-gedan), a takze próbować skladac je w kombinacje (niestety nie sa az tak dowolne). Kedy zostaniemy zranieni w nogę postac kontynuuja walkę w przyklęku, jednak jej szanse na wyprowadzenie skutecznego ciosu spadają niemal do zera.
Napisano Ponad rok temu
obecnie łupie w BG2.. galeria katan , wakizashi i innych narzędzi mordu
Widzisz ale Baldur jest niczym innym jak RPGowym RTSem, nie masz za duzego wplywu na przebieg walki wręcz (tudziez bronią) jedynie od czasu do czasu rąbiąc czary. Ponadto ta funkcja freez, prawie niczym Matrix )
Napisano Ponad rok temu
to chore!!
RPG sa z zasady turowe.. rts to czas rzeczywisty..
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Stara gierka Budokan-kendo, karate, nunchaku i bo. Żadnych kitów, pełen realizm. Bomba!
Heh, zagrywałem się w to do granic mozliwości.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
Dr Jackyl i Mr Hyde
- Ponad rok temu
-
"Kill Bill"
- Ponad rok temu
-
Autentycznosc w filmach o SW
- Ponad rok temu
-
Kiss of the Dragon (starring: Didier Beddar)
- Ponad rok temu
-
Dwie Wieże
- Ponad rok temu
-
Waleczny wojownik - super film!!!!!
- Ponad rok temu
-
Dziś (sobota) na Discovery Civ. ma być o łukach.
- Ponad rok temu
-
HERO
- Ponad rok temu
-
Dojo......???
- Ponad rok temu
-
Matrix: Reaktywacja
- Ponad rok temu