wiatrowka gladkolufowa
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
:wink: :-) :wink:
Napisano Ponad rok temu
Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
odlozylem troche kapuchy (do 1000 plnow) i postanowilem kupic sobie prezent; pistolet wiatrowke. polukalem ik wybralem sobie skifa a 3000. ale problem polega na tym ze jestem w tym temacie zielony i nie mam pojecia czy sie nie pakuje w wywalenie forsy. glowny powod wyboru to fakt ze jest to automat, poza tym wyglad-sliczny jest. bardzo podoba mi sie rowniez walter. poradzcie mi; co wybrac? nie mam pojecia o celnosci, wytrzymalosci i jakosci wykonania. wiem ze sa fora tematyczne ale jakos wam ufam bardziej.
Ja nabylem droga kupna Walthera CP-88 - i jestem zadowolony... Ogladalem Skifa, ale... wrazenie, ze trzymam w dloni plastikowa kapiszonowke troche mnie zniechecilo. Walther wyglada jak pistolet, wazy jak pistolet.. Tyle, ze wqrwia magazynek (8 strzalow) Co do celnosci - do tarczy jeszcze nie strzelalem, a puszki kosi sie zajebiscie Nie bardzo nadaje sie do strzelania na czas/ilosc strzalow itp..
Napisano Ponad rok temu
Odradzam Skiffa Miałem i się szybko pozbyłem. Zamek niedopasowany. Stal zamka miękka i się szybko wyrabia. Raz mi się tak śrut zakleszczył że nie mogłem przeładować.
Poza tym strasznie ciężko się przeładowuje.
Zdecydowanie kupuj coś innego.
Pozdrowienia
Napisano Ponad rok temu
cały metalowy (oprócz okładzin na rekojeści), jego waga nie pozwala myśleć o nim jak o zabawce...
mam go od kilku miesiecy - jak dotąd nie sprawiał żadnych problemów - i mam nadzieję, że tak zostanie jeszcze jakiś czas :-)
mozna się nieźle pobawić :2gunfire:
Napisano Ponad rok temu
puszki po piwie: drzyjcie!
Napisano Ponad rok temu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
Wstyd ale nawet nie wiem o co pytac...
- Ponad rok temu
-
Pytanie
- Ponad rok temu
-
Kartoffelkanone
- Ponad rok temu
-
Sai ...
- Ponad rok temu
-
Szukam..........
- Ponad rok temu
-